تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می‌شود؟/بلیت‌‌های بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا تمام شد

  • کد خبر : 15953
  • 03 دی 1397 - 8:09
هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می‌شود؟/بلیت‌‌های بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا تمام شد

به گزارش جمهوریت ; دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران با اعلام اینکه بلیت‌های بازی اول ایران در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا به پایان رسیده، درباره آخرین هزینه‌های سفر به کشور امارات توضیحاتی را ارائه داد. به گزارش خبرنگار ایلنا، گردشگران ورزشی از پرشورترین گردشگران جهان به شمار می‌آیند که در فصل مسابقات ورزشی برای شرکت […]

به گزارش جمهوریت ;

هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می‌شود؟/بلیت‌‌های بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا تمام شد

دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران با اعلام اینکه بلیت‌های بازی اول ایران در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا به پایان رسیده، درباره آخرین هزینه‌های سفر به کشور امارات توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گردشگران ورزشی از پرشورترین گردشگران جهان به شمار می‌آیند که در فصل مسابقات ورزشی برای شرکت در رقابت‌های مختلفی همچون جام‌جهانی فوتبال رهسپار کشورهای مختلف می‌شوند تا از تیم مورد نظرشان حمایت کنند. اکنون روزشمار جام ملت‌های آسیا آغاز شده است. امسال شهر دبی امارات میزبان این رقابت‌ها بوده و پذیرای گردشگران مختلف از کشورهای آسیایی است که برای دیدن بازی‌های تیم ملی کشورشان به آنجا می‌روند. گرچه جام ملت‌های آسیا امسال برای ما با یک حسرت و امید بزرگ برگزار می‌شود. چهل سال از آخرین قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گذشته است. قطعا حضور هواداران پرشور ایرانی در این رقابت‌ها می‌تواند تیم پر امید ایران را که در جام‌جهانی اخیر نمایش خوبی را از خود برجای گذاشت، بیش از پیش به سمت قهرمانی هدایت کند.

علی قربانی (دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران) درباره هزینه سفر برای حضور در جام‌ملت‌های آسیا امارات به ایلنا گفت: پکیج‌های سفری که برای حضور هواداران از ایران در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا تنظیم شده از قیمت پایه ۳.۵ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به نوع هتل و مخارج دیگری که خود مسافران انتخاب می‌کنند، می‌تواند افزایش داشته باشد.

وی افزود: پکیج‌ ترتیب داده شده برای این موضوع شامل چهار روز و پنج شب بوده و هزینه‌های ویزا، اقامت در هتل، بلیت هواپیما و یک بازی تیم‌ملی را شامل می‌شود. البته هزینه‌های دیگر مسافران که شامل عوارض خروج از کشور و هزینه‌های جانبی همچون خورد و خوراک است، برعهده خود گردشگران است.

قربانی با بیان اینکه پکیج ۳.۵ میلیونی پایین‌ترین قیمت سفر به جام‌ملت‌ها بوده که در آن تنها یک بازی تیم‌ملی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در صورتی که گردشگران بخواهند تماشاگر بازی‌های بیشتری از تیم ملی در امارات باشند، به ازای هر بازی بیشتر، سه چهار روز به اقامت آنها و در نتیجه حداقل ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان به هزینه‌ آنها اضافه خواهد شد.

وی افزود: اگر گردشگران در ابتدا پکیج با یک بازی را هم انتخاب کنند ولی در امارات تصمیم بگیرند که بازی‌های بیشتری را در کنار تیم‌ملی حاضر باشند، امکان تغییر پرواز برگشت برای آنها وجود دارد چراکه این پکیج چارتر به معنای واقعی کلمه نبوده و با پکیج سفر روسیه متفاوت است. در این رقابت‌ها همه بازی‌های تیم ملی در یک شهر انجام می‌شود. به همین دلیل امکان تغییر بلیت برگشت از چند روز جلوتر وجود دارد که برای بار اول بدون جریمه انجام شده ولی اگر بعد از یکبار تغییر، مسافران مجددا بخواهند پرواز خود را تغییر دهند، باید جریمه‌ای را به ایرلاین مورد نظر بپردازند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران در ادامه گفت: هتلی که در پکیج ۳.۵ میلیونی در نظر گرفته شده سه ستاره معمولی بوده که هزینه اقامت در چند شب آن ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان تمام می‌شود. البته هرکدام از مسافران که بخواهند می‌توانند در هتل‌های چهار و پنج ستاره را انتخاب کنند که به طور میانگین برای هر ستاره یک میلیون تومان به هزینه اقامت‌ آنها اضافه می‌شود.

قربانی در ادامه اظهار داشت: معدل هزینه بلیت هر بازی تیم ملی در این رقابت‌ها ۳۰ درهم بوده که مختص به جایگاه درجه ۲ استادیوم است. علاوه بر همه این موضوعات در پکیج مورد نظر این طور گفته شده که لباس هواداری تیم ملی به افراد داده می‌شود و آنها می‌توانند با بازیکنان عکس بگیرند. باید یادآور شد که همه هزینه‌های این پکیج به صورت ریالی از سمت مردم به آژانس‌ها پرداخت می‌شود و آژانس‌ها نیز تنها هزینه هتل و بلیت استادیوم را به درهم می‌پردازند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: فعلا تعداد افرادی که در این تور تیم ملی کشور را همراهی می‌کنند، مشخص نشده است ولی بعد از آنکه بازی‌ها شروع شود می‌توان آمار نسبی داد که چه تعداد افراد در آن حضور داشتند. البته باتوجه به اطلاعاتی که دریافت کرده‌ایم باید گفت وضعیت استقبال مردم از این پکیج اصلا خوب نیست. بخشی از این موضوع به دلیل زمان برگزاری رقابت‌هاست که با امتحانات دی‌ماه مدارس همراه شده است.

وی در پایان بیان کرد: متاسفانه وضعیت کاملا برعکس پیش‌بینی آژانس‌ها بوده و اکنون بلیت‌هایی که آنها از قبل خریده‌اند روی دست‌شان مانده است. البته بلیت‌های بازی اول ایران در جام‌ملت‌های آسیا به طور کامل به فروش رسیده است ولی استقبال از سوی ایران خیلی ضعیف است با این‌وجود مشکلی در پروازهای تهران دبی نبوده و این پروازها در حال انجام هستند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=15953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰