تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

تاج به جای نامزدی ریاست فدراسیون محاکمه شود

  • کد خبر : 159681
  • 04 مرداد 1401 - 15:25
تاج به جای نامزدی ریاست فدراسیون محاکمه شود
همیشه شنیده بودیم که مجرم به صحنه جرم باز می گردد، اما باید اعتراف کنم که این طوری را ندیده بودیم اینجاست که باید گفت اینجا سرزمین عجایب هفتگانه است!

جمهوریت – رضا امیری در نواندیش نوشت : احمد راستینه با اشاره به وصول گزارشات تخلف از جانب فدراسیون فوتبال در طول دوره مدیریت تاج و عزیزی خادم، اظهار داشت: بر همین مبنا و به منظور رسیدگی به وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال، تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال کلید خورد و طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال پس از اعلام وصول در هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه پیش از افشای این اسناد مالی نیز نسبت به وجود تخلفاتی در فدراسیون فوتبال هشدارهایی داده بودیم، ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس نهایتاً ظرف ۲۰ روز آینده شاهد حضور وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات گسترده صورت گرفته به ویژه در دوران شکل گیری پرونده ویلموتس در زمان مدیریت تاج خواهیم بود.

راستینه با بیان اینکه در دو دوره اخیر اداره فدراسیون فوتبال، شاهد اتفاقات مخربی بودیم، یادآور شد: گزارش این تخلفات به کمیسیون فرهنگی مجلس وصول شده و در همین راستا و بر اساس وظایف نظارتی طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در راستای ایجاد شفافیت در فوتبال کشور کلید خورد.

این اظهاراتی بود که نماینده مجلس در اردیبهشت امسال در مورد دوره مدیریت جناب تاج بر زبان آورد، مردی که یکی از شاهکارهای مدیریت اش بستن قرارداد میلیاردی با آقای ویلموتس و پرداخت بیش از ۵ میلیون یورو به وی با تنها ۵ بازی حضور روی نیمکت تیم ملی و ثبت آن نتایج فاجعه بار است!

جالب اینکه مسئول حقوقی سابق فدراسیون فوتبال امروز از پیروزی در این پرونده می گوید، این آقا در شرایطی از «برد تاریخی» فوتبال ایران در دادگاه (CAS) یاد می کند که در صورت صدور حکم ۳ میلیون یورویی ویلموتس، فوتبال ایران بیش از ۵.۵ میلیون یورو (بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان) به سرمربی بلژیکی پرداختی داشته که در مقابل کارنامه او در ایران با ۳ برد، ۱ تساوی و ۲ شکست و قرار دادن ایران در آستانه حذف از دور دوم مقدماتی جام جهانی، بسیار مبلغ گزافی است، دستاورد بزرگ آقای تاج و دوستانشان که سرانجام هم چند وچون آن مشخص نشد!

حالا احتمالا شگفت زده خواهید شد که بدانید جناب تاج که روزی از پاسخگویی و محاکمه او سخن به میان بود حالا در سودای بازگشت به فدراسیون است و اتفاقا تایید صلاحیت هم شده است، همیشه شنیده بودیم که مجرم به صحنه جرم باز می گردد، اما باید اعتراف کنم که این طوری را ندیده بودیم اینجاست که باید گفت اینجا سرزمین عجایب هفتگانه است!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=159681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰