تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

امام جمعه کرمانشاه: رهبری پشت آمریکا را به لرزه درآورده

  • کد خبر : 162129
  • 03 شهریور 1401 - 18:42
امام جمعه کرمانشاه: رهبری پشت آمریکا را به لرزه درآورده
امام جمعه کرمانشاه: مقام معظم رهبری، پشت آمریکا و استکبار جهانی را به لرزه درآورده اند

جمهوریت – آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه قلم و زبان اساتید دانشگاه باید در در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب باشد، گفت: همین اساتید راهنمای جوانان به مسیر درست و سوق دادن به فطرت باشند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه، بر ضرورت حفظ کرامت دانشجویان تأکید کرد و افزود: اگر انسان بزرگواری خود را بشناسد همه چیز جلو چشمان او حقیر خواهد بود.

وی اظهار داشت: پیامبران علیهم السلام آمدند تا موقعیت جامعه را سامان داده و انسان را واقف به اصل خود نمایند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین یادآور شد: اگر حقیقت خود را بشناسیم و کرامت خود را بفهمیم جهان با این عظمت برای ما تنگ خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر انسان بنده خدا باشد و پشتوانه خود را خدا قرار دهد در مقابل استکبار با قدرت برخورد می کند و در موضع ضعف نخواهد بود، لذا اگر امام راحل با دست خالی در مقابل آمریکا و شوروی ایستاد به برکت بندگی و پشتوانه اسلام بود.

آیت علما افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آمریکا و استکبار جهانی نهیب می زند و پشت آن ها را به لرزه درآورده به برکت بندگی خدای تعالی و عظمت اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به اساتید دانشگاه افزود: سعی این باشد در دانشگاه ها کرامت جوانان دختر و پسر حفظ شود و آن ها به اصل فطرت و اوج بندگی خود واقف شوند.

آیت الله علما ابراز امیدواری کرد: دانشجویان، مسلمان از دانشگاه خارج شوند و با ایمان و اعتقاد فارغ التحصیل شوند تا عزت فردای خود را حفظ کنند، چون اگر دانشجویان عزیز ما به اصل فطرت خود برگردند و به حقیقت خود بازگردند دنیا و آخرت خود را آباد کرده اند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰