تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

جناب زاکانی ؛ تغییرات فله ای شهرداران دردی دوا نمی کند

  • کد خبر : 162257
  • 05 شهریور 1401 - 9:48
جناب زاکانی ؛ تغییرات فله ای شهرداران دردی دوا نمی کند
یک سال پس از حضور زاکانی در شهرداری تهران و صدور احکام یک ساله برای شهرداران مناطق نشان می داد که نگرانی از عملکرد برخی از شهرداران بالاست و زاکانی با این کار امکان جبران خطا را برای خود ایجاد کرد . اما زاکانی به این نکته توجه نکرد که مدیری که یکساله می آید درگیر فعالیت روزمره خواهد شد و نگاه توسعه ای و آینده نگری را کنار می گذارد .

جمهوریت – یک سال پس از حضور زاکانی در شهرداری تهران و صدور احکام یک ساله برای شهرداران مناطق نشان می داد که نگرانی از عملکرد برخی از شهرداران بالاست و زاکانی با این کار امکان جبران خطا را برای خود ایجاد کرد . اما زاکانی به این نکته توجه نکرد که مدیری که یکساله می آید درگیر فعالیت روزمره خواهد شد و نگاه توسعه ای و آینده نگری را کنار می گذارد .

حال شهریور شده است و فیک نیوز ها شهردار مناطق معرفی می کنند که امروز این می آید و فردا آن می رود و مشکلات کلان شهر تهران مانند شهر فروشی ، ترافیک ، آلودگی هوا ، پسماند و نگهداشت و آسیب های اجتماعی شهر نه تنها کم نمی شود بلکه زیاد هم می شود .

تیم زاکانی نیز برای تبری از سوء مدیریت برخی از مدیران اعلام می کند که قصد جابجایی دارد به خصوص در حوزه حمل و نقل . سئوال اینجاست که مدیرانی که الان ضعیف خوانده می شوند را مگر تیم آقای زاکانی انتخاب نکرده است چرا موقعی که اعضای شورای شهر انتظار مشورت در انتصابات را داشتند کنار گذاشته شدند.

حال انتظار می رود زاکانی تغییرات فله ای را کنار بگذارد و اگر روال مدیریتی خویش را این بداند سال آینده نیز در همین ایام شاهد تغییرات برای سال سوم خواهیم بود .

سخنی با شهردار تهران ؛

آقای زاکانی ایراد کار در جای دیگر است در دخالت ستاد تنومند شما در امور سازمان ها و مناطق و سرکشی های بیش از حد و غیر معقول .

شنیده های خبرنگار می نشان می دهد بخشی از ساعت کار مدیران و کارمندان در مناطق فقط بابت پاسخگویی به نامه ها و زنگ های نظارتی بیش از حد شما صرف می شود و فرصت خدمت روزانه و فکر برای توسعه و برنامه ریزی را از مدیران میانی و کارشناسان خبره شهرداری تهران گرفته است .

منبع: صدآنلاین

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰