تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
12

استایل‌های الناز حبیبی بیبی‌فیس‌ترین دختر سینمای ایران

  • کد خبر : 162371
  • 07 شهریور 1401 - 0:33
استایل‌های الناز حبیبی بیبی‌فیس‌ترین دختر سینمای ایران
الناز حبیبی از جمله سلبریتی‌هایی است که معمولا سبک‌های مختلف را در مد و استایل امتحان می‌کند گاهی کاملا اسپورت گاهی کژوال و گاهی هم کاملا رسمی.

جمهوریت – چی بپوشم – رعنا شریعتی- الناز حبیبی، بازیگر خوش‌چهره و کم‌حاشیه‌ی سینما و تلویزیون است که بیشتر او را با بازی در کارهای طنز می‌شناسیم. در این مطلب می‌خواهیم کمی بیشتر با تیپ و استایل این ستاره‌ی محبوب آشنا شویم. اگر شما هم طرفدار الناز حبیبی هستید یا فکر می‌کنید از نظر ظاهری و قد و هیکل به ایشان شباهت‌هایی دارید، با ما همراه باشید تا استایل‌های متفاوتی از این بازیگر را با هم ببینیم و تحلیل کنیم.

همانطور که می‌دانید؛ الناز حبیبی تقریبا لاغراندام و ریزنقش است و همین اندام ظریف او باعث می‌شود که کوچکتراز سنش به نظر برسد. به طور کلی می‌توان گفت که این بازیگر محبوب برای انتخاب لباس‌هایش بسیار وقت می‌گذارد و تا به حال هم با لباس تکراری در مراسم رسمی یا دوستانه مشاهده نشده است.

الناز حبیبی از جمله سلبریتی‌هایی است که معمولا سبک‌های مختلف را در مد و استایل امتحان می‌کند گاهی کاملا اسپورت گاهی کژوال و گاهی هم کاملا رسمی.

در ادامه چند تا از ویژگی‌های استایل او را با هم می‌خوانیم؛

استفاده از رنگ‌های شاد و زنده در استایل

یکی از ترفندهایی که شما را شاد و سرزنده و جوان نشان می‌دهد، پوشیدن لباس‌های رنگی و شاد است. الناز هم به خوبی این موضوع را می‌داند و بارها با استایل‌های رنگی و روشن دیده شده است.

نکته‌ی مهم اینجا است که او از رنگ‌های شاد متناسب با فصل استفاده می‌کند مثلا در این عکس استایلی خوش آب و رنگ از او را می‌بینید که مربوط به فصل پاییز است. ترکیب رنگ زرد پالتو و کیف و کفش و رنگ قرمز پلیور و جوراب ساق بلند و همچنین شال و شلوار طوسی رنگ نه تنها کنار هم بسیار زیبا و هماهنگ به نظر می‌رسند بلکه کاملا تداعی‌کننده‌ی فصل خوش‌رنگ پاییز هستند.

این هم یکی دیگر از استایل‌های رنگی الناز حبیبی این بار مخصوص فصل تابستان. قرمزی شال و تناسب آن با آرایش چهره‌اش و همینطور تضاد آن با اورال جین آبی که پوشیده است هم مناسب فصل گرما است و هم جذابیت استایلش را دو چندان کرده است.

استایل مونوکروم برای مراسم رسمی

درست است که استایل شاد و رنگی را بسیار دوست دارد اما این را هم به خوبی می‌داند که تیپ و استایل مونوکروم بسیار مناسب قد و هیکل او است و برای مراسم رسمی بسیار موجه‌تر است.

برای مثال نوع پوششی که برای مراسم اکران خصوصی فیلم قهرمان انتخاب کرده بود تیپی سرتاپا مشکی بود که باعث شد قدبلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد. پوشیدن چکمه‌های چرم مشکی ساق بلند هم بسیار در این امر به او کمک کرد. انتخاب کیف دستی سبز رنگ هم انتخاب هوشمندانه‌ای برای این استایل بود که تیپش را از یکنواختی درآورد.

همچنین لایه‌های چرم‌دوزی‌شده روی سرشانه‌های آستین‌هایش، به شانه‌های ظریفش جلوه‌ی بیشتری داد و او را چهارشانه‌تر کرد.

چند استایل رسمی دیگر

الناز حبیبی تا به حال در همه‌ی مراسم رسمی و اکران‌ها و جشنواره‌ها لباس‌هایی مناسب و درخورِ آن‌ مراسم به تن کرده و این یکی از ویژگی‌های خوب او در حوزه‌ی پوشش است.

همانطور که مشاهده می‌کنید همرنگ بودن جلیقه و شلوار و خط‌های عمودی شومیز زیر جلیقه و همچنین قد مناسب شلوارش به خوبی با هم ترکیب شده‌اند تا کوتاهی قدش به چشم نیاید و همه چیز خیلی شیک و خانمانه و رسمی به نظر برسد.

پیراهن‌های بلند و جوراب شلواری معمولا از ترکیب‌هایی است که بیشتر به خانم‌های قدبلند و لاغر پیشنهاد می‌شود اما پیراهن سفید چین‌داری که الناز حبیبی در این عکس به تن دارد بسیار به تن او زیبا شده و او را شبیه عروسک‌ها نشان می‌دهد. البته زوایای شکسته و روبه پایین یقه‌ی ضربدری مشکی پیراهنش با ایجاد خطای دید روی قدش تاثیر می‌گذارد.

الناز در این استایل هم مثل همیشه به ست کردن رنگ‌ها و استفاده از اکسسوری‌های مناسب با لباسش اهمیت داده است.

استفاده از مینی اسکارف یا همان روسری‌های کوچک هم که این روزها بسیار ترند شده‌اند، از چشم الناز دور نمانده و اتفاقا با نوع چهره‌اش هم خیلی متناسب شده است. در این استایل هم یک بار دیگر مانتویی با سرشانه‌های کارشده و برآمده را می‌بینید که به شانه‌های لاغرش جلوه داده است.

الناز هم اشتباه می‌کند!

تا این جا از ویژگی‌های مثبت استایل الناز حبیبی صحبت کردیم. جا دارد کمی هم به اشتباهات او در نوع پوششش اشاره کنیم. این بازیگر در اولین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استایلی مونوکروم داشت که البته چند نکته‌ی کوچک را در آن رعایت نکرده بود.

مانتوی مشکی بلند با شلوار فاق بلند پیلی‌دار ترکیب جالبی بود اما نیم‌بوت بندداری که با آن ست کرده بود بیشتر مناسب یک استایل کژوال بود تا رسمی همچنین جوراب‌های قرمزی هم که آن پایین خودنمایی می‌کردند کمی استایل رسمی‌اش را زیر سوال برده بودند.

این دو نکته باعث شد که زیبایی کیف دستی گلدوزی شده‌ی برند منگوی الناز هم آن قدر که باید به چشم نیاید.

این هم از بررسی استایل خانم الناز حبیبی نازنین در موقعیت‌های مختلف. نظر شما درباره‌ی تیپ و استایل این بازیگر چیست؟

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰