تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

پریناز ایزدیار؛ بازیگری که لباس پوشیدن را بیشتر از بازیگری بلد است/عکس

  • کد خبر : 162632
  • 08 شهریور 1401 - 21:17
پریناز ایزدیار؛ بازیگری که لباس پوشیدن را بیشتر از بازیگری بلد است/عکس
پریناز ایزدیار را می‌توانیم از آن دسته بازیگرانی بدانیم که در چند سال اخیر هم در بازیگری بسیار موفق عمل کرده و هم بارها ثابت کرده که می‌تواند لباس‌های زیبا را به متفاوت‌ترین شکل ممکن، به گونه‌ای که هم شیک و هم ترندی باشد، بپوشد. پریناز ایزدیار معمولا به رنگ‌ها در استایلش دقت زیادی می‌کند. لباس‌های شلوغ نمی‌پوشد، اما چندان هم ساده نیست.

جمهوریت – چی بپوشم- المیرا فلاحیان: پریناز ایزدیار را می‌توانیم از آن دسته بازیگرانی بدانیم که در چند سال اخیر هم در بازیگری بسیار موفق عمل کرده و هم بارها ثابت کرده که می‌تواند لباس‌های زیبا را به متفاوت‌ترین شکل ممکن، به گونه‌ای که هم شیک و هم ترندی باشد، بپوشد. پریناز ایزدیار معمولا به رنگ‌ها در استایلش دقت زیادی می‌کند. لباس‌های شلوغ نمی‌پوشد، اما چندان هم ساده نیست. در ادامه نگاهی به زیباترین لباس‌های پریناز ایزدیار داشته‌ایم.

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

این استایل خاص پریناز ایزدیار نیز بسیـار مورد استقبال قرار گرفت. اگرچـه برخـی نیز ایـن استایـل را شـلوغ خواندنـد، اما به کار گرفته شدن رنگ‌ها در این استایل به خوبی انجام شده بود و شلوار چهارخـانه طوسی و بنفش، همخـوانی جـذابی با رویه بنفـش و شـال طوسـی رنـگ ایـزدیـار داشتـند.

اکران مردمی فیلم سرخپوست

ایزدیار در اکـران مردمی فیـلم سرخپوسـت، استایل نسبتا ساده، اما در عین حال جذابی داشت. مانتوی کوتاه مشکی با گل‌های آبی و ست کردن یـک شلـوار آبی رنـگ با آن و همچنین به کار بردن رنگ مشکی در کیف و صندل و شال، جذابیت استایل پریناز ایزدیار را چندیـن برابر می‌کـرد.

نشست خبری فیلم سرخپوست

ایزدیـار در نشست خبری فیلم سرخپـوست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، یـکی از زیباترین استایل‌هـا را داشـت. او در ایـن نشـست یـک اورال مخـملی بـه رنـگ آبی دربـاری به تـن کـرده و روی آن یک جلیـقه ساده مشـکی پوشیـده بود.کیـف مشـکی و آبی او، جذابیت استایلش را تکمیل میـکرد.

اکران سریال جیران

پریناز ایزدیار علاقه زیادی به به کار گرفتن شلوارهای واید در استایلش دارد. این بازیگر در اکران خصوصی سریال جیران نیز شلوار گشاد طوسی‌رنگ خود را با مانتویی چهارخانه که رنگ‌های طوسی و زرد در آن غالب بودند، ست کرده بود. همرنگ بودن کیف و کمربند نیز بسیار انتخاب درستی بود.

نشست خبری فیلم مغز استخوان

ایـن بازیـگر در نشـسـت خبری فیـلم مغـز استخوان، در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، استایل نسبـتا سـاده و در عیـن حـال شیـک و جذابـی را انتخاب کرده بـود. رنگ غالب در این استایل او، رنگ طوسی بـود و شال ساده و بوت بلند مشـکی، تضـاد رنگی زیبایی در استایلـش به وجـود آورده بودند.

فرش قرمز جشنواره برلین

پریـناز ایزدیار برخلاف روز اکران در جشنواره برلیـن، روی فرش قرمـز این جشنواره لباس شب رسمی‌تری را انتخاب کرده بود. پیراهن مشکی پوشیـده او و جواهـرات منحصـر به فـردی که در استایـل خود به کار گرفته بود، جذابیت او را تکمیـل می‌کردنـد. او حجـاب سر خود را با یک توربان تکمیـل کرده بـود.

اکران فیلم خوک در جشنواره برلین

فیلم خوک، ساخته مانی حقیقی به جشنواره برلین راه پیدا کـرد. پریـناز ایزدیار، به عنوان بازیـگر این فیـلم در ایـن جشـنواره حضـور یافت. او در مراسم اکران این فیلم، یک بلوز مشکی ساده و یک دامن خاکستری خـاص را انتخاب کـرده بود. او همچنیـن با کمـک اکسـسـوری‌ها، از سادگی بلوز کاسـته بـود.

اکران خصوصی فیلم سرخپوست

یکی از جذاب‌ترین مانتوهای پریناز ایزدیـار، مانتـوی رنگی با پـارچه ترکمـنی بود کـه در اکران عمومی فیلم سینمایی سرخپوست بـه تن کرده بود. او این ماتوی جذاب، که زمینه سبز رنگ داشت را با دامـن و شـال مشـکی ساده ست کرده بود و آرایش ساده و سبـک او نیز هماهنگی زیبایی با استایل او داشت. پریناز ایزدیار چند ماه پیش در اکران فیلم «مغز استخوان» هم مجددا همین مانتو را پوشید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰