تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
13

فروش ارز اربعین به سرپرست خانواده در بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد

  • کد خبر : 163036
  • 13 شهریور 1401 - 21:04
فروش ارز اربعین به سرپرست خانواده در بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران و صرافی سپهر صادرات، از روزهای ابتدایی عرضه ارز اربعین تاکنون به ٧ هزار و ٣٣٥ نفر از متقاضیان، ارز دینار و دلار فروختند.

جمهوریت -روابط عمومی بانک صادرات ایران اعلام کرد: به منظور تسهیل ارائه خدمات فروش ارز به زائرین اربعین، فروش و ارائه ارز به صورت یکجا و خانوادگی به سرپرست خانوار پس از ثبت اطلاعات اعضای خانواده در سامانههای مربوطه و احراز هویت آنان انجام میشود.

با تمهیدات اندیشیده شده، شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران در مدیریت شعب استانهای همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان در هفته جاری تا ساعت ٢٠ و شعب منتخب سایر استانها و مناطق در صورت لزوم تا ساعت ٢٠ نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام خواهند کرد.
در  همین راستا، شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران و صرافی سپهر صادرات، از روزهای ابتدایی عرضه ارز اربعین تاکنون به ٧ هزار و ٣٣۵ نفر از متقاضیان، ارز دینار و دلار فروختند.
بنا بر این گزارش، شعب منتخب ارزی و شعب صرافی سپهر بانک صادرات ایران تا پایان روز یکشنبه ١٣ شهریورماه امسال، موفق به فروش ۶ هزار و ٢٣۵ فقره فروش دلار اربعین به ارزش ۶٢١ هزار و ٧٧٩ دلار شدند. علاوه بر این صرافی سپهر با فروش ١١٠٠ فقره به ارزش ١۶٣ میلیون و ٢٨٠ هزار دینار عراق، خدمترسانی به زائرین حسینی را افزایش داد و به این ترتیب تعداد متقاضیان ارز اربعین در شعب منتخب ارزی بانک و صرافی سپهر از ٧ هزار و ٣٣۵ نفر گذشت.
بانک صادرات ایران از طریق ١٢۵ شعبه منتخب خود در سراسر کشور تا سقف ١٠٠ دلار و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل آن به میزان  ١۵٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه میکند.
زائران میتوانند با همراه داشتن کارت ملی معتبر، سپهر کارت فعال بانک صادرات ایران، کد پیگیری ثبتنام در سامانه سماح و شماره تلفن همراه به نام متقاضی، به شعب منتخب در شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.
همچنین متقاضیان میتوانند با همراه داشتن کارت ملی، کارت بانکی عضو شتاب، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و حضور شخص خریدار نسبت به دریافت آن از صرافی سپهر اقدام کنند.
لیست شعب منتخب فروش ارز اربعین را اینجا مشاهده کنید.​
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=163036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰