تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

اطلاعات «پدرخوانده» و قوانین و شخصیت‌های جدید

  • کد خبر : 163269
  • 16 شهریور 1401 - 1:04
اطلاعات «پدرخوانده» و قوانین و شخصیت‌های جدید
رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعیدابوطالب که براساس بازی «مافیا» طراحی شده ، داری قوانین و کاراکترهایی متفاوت از «شب‌های مافیا»ست. این قوانین و نقش‌های جدید باعث هیجان‌اگیز شدن و پیچیده تر شدن بازی شده است.

جمهوریت : تصویربرداری فصل اول رئالیتی شو«پدرخوانده» در حالی به پایان رسیده که این برنامه با قوانین و کاراکترهایی جدید و متفاوت نسبت به «شب‌های مافیا» تولید شده است.

به گزارش فیلم نیوز ، در رئالیتی شو پدر خوانده ۱۱ بازیکن حضور دارند که هر بازیکن صاحب یک نقش است. طبق تقسم بندی انجام شده ،ساید مافیا شامل سه بازیکن است که نقش‌های آن‌ها عبارتند از :«پدرخوانده»، «ماتادور» و «ساول گودمن». در ساید شهروندان هم شاهد حضور ۷ بازیکن هستیم. دو بازیکن شهروند ساده هستند و«دکتر واتسون»،«لئون»، «همشهری کین» و«کنستانتین» نقش‌هایی هستند که به دیگر شهروندان می‌رسد. در این بازی یک نقش مستقل هم حضور دارد که به او «نوستتراداموس» می‌گویند.

کارکرد نقش مستقل و اینکه در کدام ساید قرار می‌گیرد به این شکل است که در شب معارفه گرداننده او را بیدار می‌کند. نوستراداموس به انتخاب خود سه بازیکن را به گرداننده نشان می‌دهد.سپس گرداننده به او تعداد مافیاهای موجود در میان این سه را اعلام می‌کند و پیش بینی او مبنی بر پیروزی یکی از این دوساید را می‌پرسد. نوستراداموس پیش بینی می‌کند شهروندان پیروز می‌شوند یا مافیا. از این پس او برای سایدی که پیش بینی کرده تلاش می‌کند.

رئالیتی شو «پدرخوانده» کاری است از پلتفرم «فیلمنت» که به زودی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=163269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰