تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عصبانیت کی‌روش از گل فلسطین/ بازیکنان حریف دنبال پیراهن ایرانی‌ها

  • کد خبر : 16329
  • 03 دی 1397 - 22:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند، شامگاه امروز دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی فلسطین رفت و به تساوی یک به یک رسید. در پایان این دیدار کارلوس کی روش از […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند، شامگاه امروز دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی فلسطین رفت و به تساوی یک به یک رسید.

در پایان این دیدار کارلوس کی روش از گلی که شاگردانش در دقیقه پایانی از حریف دریافت کردند بسیار عصبانی بود. وی با حرکاتی که کنار زمین داشت عصبانیتش به خاطر از دست رفتن پیروزی را نشان داد. وی خیلی زود راهی رختکن شد.

برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال فلسطین به دنبال گرفتن پیراهن بازیکنان ایران بودند که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و … پیراهن هایشان را با بازیکنان حریف عوض کردند.

شجاعی، غفوری، ابراهیمی، علیپور و حاجی صفی بازیکنانی بودند که با درخواست کادر فنی در زمین ماندند تا تمرینات ویژه ای را پشت سر بگذارند. حسین حسینی هم در کنار این بازیکنان به تمرینات دروازه بانی پرداخت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=16329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰