تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
11

برترین و جذاب ترین تلفن های هوشمند را بشناسید

  • کد خبر : 1641
  • 31 تیر 1397 - 19:26
برترین و جذاب ترین تلفن های هوشمند را بشناسید

به گزارش جمهوریت ،امروزه با گذشت زمان،شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه های مختلف هستیم که برخی از آنها به نحوی برای ما شوکه کننده هستند که مدتها ممکن است ما را به فکر فرو ببرند.تلفن های همراه هوشمند نیز در این غافله جزء اصلی ترین ها محسوب می شوند که در طی مدت زمان […]

به گزارش جمهوریت ،امروزه با گذشت زمان،شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه های مختلف هستیم که برخی از آنها به نحوی برای ما شوکه کننده هستند که مدتها ممکن است ما را به فکر فرو ببرند.تلفن های همراه هوشمند نیز در این غافله جزء اصلی ترین ها محسوب می شوند که در طی مدت زمان کوتاهی به کمک دانشمندان این زمینه ، توانستند رشد چشمگیری را در این زمینه ایجاد نمایند.برترین تلفن هوشمند

 

تلفن های همراه هوشمند امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسایل دیجیتال و الکتریکی محسوب می شوند که حدودا هر انسانی یکی از آنها را دارد. در این مطلب از بخش سرگرمی نمناک قصد داریم تا برخی از جدیدترین تلفن های همراه هوشمند را که در هفته گذشته معرفی و رونمایی شدند را به شما معرفی کنیم.

 

۱- سامسونگ گلکسی J8 یا “Samsung Galaxy J8” :

برترین تلفن هوشمند

سامسونگ گلکسیj8 از برترین گوشی های هوشمند

تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی J8 که اخیرا توسط برند معروف ساموسنگ معرفی شد،که این روزها فقط در کشور روسیه فروخته می شوند.این تلفن همراه هوشمند دارای صفحه نمایش تمام صفحه Super AMOLED و بلندگوهای قدرتمند مجهز شده است.در پشت گوشی دو دوربین ، فلش و جایگاه تشخیص اثر انگشت تعبیه شده است که به کمک این دو دوربین می توانید در تاریکی نیز با بهترین کیفیت فیلمبرداری نمایید.

 

تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی J8 مجهز به پردازنده Snapdragon 450 و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیابایت حافظه داخلی است که با استفاده از حافظه microSD  می توان آنرا به ۲۵۶ گیابایت تغییر داد.

 

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی J8 :

صفحه نمایش :۶ اینچ ، HD + (1 480 × ۷۲۰) ، Super AMOLED

پردازنده :Snapdragon 450

حافظه :۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیابایت حافظه داخلی

دوربین :دروبین سلفی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین های پشتی ۵ + ۱۶ مگاپیکسل

باتری :۳۵۰۰ میلی آمپر سالعت

نسخه اندروید :اندروید ۸٫۰

قیمت :۳۰۰ دلار

 

۲- شیائومی Mi Max 3 :

برترین تلفن هوشمند هفته

مشخصات شیائومی Mi Max 3 از برترین ها

تلفن همراه هوشمند شیائومی Mi Max 3 اخیرا توسط برند شیائومی معرفی شد که از لحاظ اندازه ، جزء فبلت ها محسوب می شود.

 

طراحی قاب پشتی این تلفن همراه هوشمند ، از آیفون ایکس الهام گرفته است که تنها تفاوت اصلی آن با آیفون ایکس ، اثر انگشت است که مقداری پایین تر از دوربین قرار گرفته است.این تلفن همراه هوشمند ، مجهز به پردازنده Snapdragon 636  همچنین ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه که در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شوند.

 

 

مشخصات کلی شیائومی Mi Max 3 :

صفحه نمایش :۶٫۹ اینچ ، (FHD + (2,160 × ۱,۰۸۰ pixels و از نوع IPS

پردازنده :Snapdragon 636

حافظه :۴ یا ۶ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

دوربین :دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین های پشتی ۵ + ۱۲ مگاپیکسلی

باتری :۵۵۰۰ میل آمپر ساعت

نسخه اندروید :اندروید ۸٫۱

قیمت :نسخه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۲۵۰ دلار – نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۳۰۰ دلار

 

۳- گوشی هوشمند نوکیا X5 :

بهترین تلفن های هوشمند

مشخصات تلفن هوشمند X5

تلفن همراه هوشمند نوکیا X5 نسبت به نوکیا X6 قدرت کمتری دارد و در عین حال ارزانتر از آن است.قاب جلویی این تلفن همراه هوشمند الهام گرفته شده از آیفون ایکس است که شامل ناچ در بالای صفحه می شود.برای اولین بار شرکت اپل از ناچ در تلفن همراه آیفون ایکس استفاده کرد که امروزه برخی از شرکت هایی که در زمینه تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارند،از آن کپی برداری نمودند.برای مثال Asus Zenfone 5 و Huawei P20 series و نوکیا X5 و شیائومی Mi Max 3 و … .

 

این تلفن همراه هوشمند در دو نسخه متفاوت رم ۳ یا ۴ گیگابایتی  با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رونمایی شده اند که یکی دیگر از نقاط مثبت این تلفن همراه ، پشتیبانی از کارت های microSD است.

 

مشخصات کلی نوکیا X5 :

صفحه نمایش :۵٫۸۶ اینچ ، (HD + (1520 × ۷۲۰ pixels و از نوع IPS

پردازنده :MediaTek Helio P60

حافظه :  ۳ یا ۴ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت

دوربین :دوربین سلفی ۸ گیگابایتی و دوربین های پشتی ۵ + ۱۳ مگاپیکسلی

باتری :۳۰۶۰ میلی آمپر ساعت

نسخه اندروید :اندروید ۸٫۱

قیمت :نسخه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی ۱۵۰ دلار – نسخه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۲۱۰ دلار

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰