تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

روزنامه ایران : در کودتای ۲۸ مرداد بدکاره‌ای به نام پری بلنده میدان‌داری می‌کرد ، امروز هم برخی میدان‌داری و نعره‌کشی می‌کنند

  • کد خبر : 164770
  • 31 شهریور 1401 - 19:38
روزنامه ایران : در کودتای ۲۸ مرداد بدکاره‌ای به نام پری بلنده میدان‌داری می‌کرد ، امروز هم برخی میدان‌داری و نعره‌کشی می‌کنند
ارگان مطبوعاتی دولت نوشت : دشمنان زبون و پیاده‌نظام داخلی آنها در ایران مترصد و در کمین‌اند که از هر اتفاقی برای موج‌سواری و هزینه‌تراشی استفاده کنند.

جمهوریت – روزنامه ایران نوشت : هنجارشکنان از همان بدایت امر حیا را خورده و آبرو را قی کرده و تعارف را کنار گذاشته و مراسم آتش زدن روسری به عنوان نماد حجاب برگزار کردند و رقص‌کنان و هلهله‌کنان فریاد زدند که خواسته‌شان دهن‌کجی به حکم الهی است.

دشمنان زبون و پیاده‌نظام داخلی آنها در ایران مترصد و در کمین‌اند که از هر اتفاقی برای موج‌سواری و هزینه‌تراشی استفاده کنند.

اینکه مطالبات و اعتراضات واقعی در جامعه ما توسط عناصر برانداز به انحراف کشیده می‌شود حقیقتی است که بارها تجربه شده و مردم نیز به آن واقفند. اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ بر حول مسائل اقتصادی شکل گرفت و بر همین منوال به انحراف کشیده شد و مورد سوء‌استفاده بدخواهان کشور قرار گرفت. این سخن که صف معترضین واقعی از هنجارشکنان جدا است در آن زمان صدق می‌کرد ولی امروز صحنه کاملاً واضح است. هنجارشکنان از همان بدایت امر حیا را خورده و آبرو را قی کرده و تعارف را کنار گذاشته و مراسم آتش زدن روسری به عنوان نماد حجاب برگزار کردند و رقص‌کنان و هلهله‌کنان فریاد زدند که خواسته‌شان دهن‌کجی به حکم الهی است.

در کودتای ۲۸ مرداد بدکاره‌ای به نام پری بلنده میدان‌داری می‌کرد و پیوند فحشا و اوباش به دنبال زمین زدن دولت مردمی بود، امروز هم برخی میدان‌داری و نعره‌کشی می‌کنند و جبهه کفر همه توان رسانه‌ای خود را بسیج کرده است و نهایت همه این تلاش‌ها چند آتش‌بازی کوچک بوده که خللی در اراده ملت بزرگ ایران در افق‌گشایی تاریخی و مسیری که انتخاب کرده است ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=164770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰