تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
13

جمهوری اسلامی: معلوم بود که مطرح شدن بحث “حجاب اجباری” در سال های قبل، به اتفاقات این روزها منجر می شود

  • کد خبر : 166485
  • 19 مهر 1401 - 14:46
جمهوری اسلامی: معلوم بود که مطرح شدن بحث “حجاب اجباری” در سال های قبل، به اتفاقات این روزها منجر می شود
روزنامه جمهوری اسلامی : دشمن، با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و همه ما باید برای حفاظت از این نظام به وظایف خود عمل کنیم.

جمهوریت – جمهوری اسلامی نوشت: هرچند اغتشاش‌ها به صورت پراکنده ادامه دارد. کشور، از این موج هم قطعاً عبور خواهد کرد ولی ایکاش درس‌های آن توسط کسانی که باید درس بگیرند به درستی آموخته شود.برای زمینه ‌سازی توطئه اخیر، برنامه‌ریزان از چند سال قبل موضوع حجاب را مطرح کردند و آن را به صورت یک جدال میان جناح‌های سیاسی به جریان انداختند بطوری که حتی عده‌ای از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی بدون آنکه از پشت ‌پرده ماجرا خبر داشته باشند به صحنه آمدند و با اظهارنظرهای خود، بازار این بحث را داغ کردند.

در همان زمان هشدار دادیم که به راه انداختن مبحثی به نام «حجاب اجباری» یک دام است و ما نباید در این دام گرفتار شویم. قطعاً کسانی که نظر خود را مطرح می‌کردند، از برنامه دشمن خبر نداشتند ولی حالا روشن شده است که مشغول ساختن آنان به این مبحث، نقشه راه برنامه‌ریزان این توطئه بود. این، یک درس مهم است که باید برای آینده از آن استفاده شود.

درس دیگر اینست که مردم باید همیشه از واقعیت‌هائی که در کشور جریان دارد آگاه باشند. این آگاهی می‌تواند اعتماد مردم به مسئولین را تضمین کند و توطئه‌ها را خنثی نماید. دشمن اکنون از تردیدهائی که در افکار عمومی به وجود آورده برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. این تردیدها را با تقویت اعتماد مردم به مسئولین می‌توان از بین برد.

دشمن، با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و همه ما باید برای حفاظت از این نظام به وظایف خود عمل کنیم. اصلی‌ترین وظیفه اینست که برای حفاظت از این نظام به وظایف خود عمل کنیم. اصلی‌ترین وظیفه اینست که پشتوانه مردمی نظام تضمین شود، کاری که با حل مشکلات مردم و تأمین حقوق آنان انجام‌شدنی است.

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=166485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰