تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

بودجه ۵۷۰۰ میلیارد تومانی برای وزارت کشاورزی

  • کد خبر : 16674
  • 04 دی 1397 - 16:09

به گزارش جمهوریت ; در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، وزارت جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن در جداول مربوط به خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی و زیرمجموعه و اعتبارات متفرقه انتقال یافته و مجموعا بیش از ۵۷۲۴ میلیارد تومان بودجه دارد که این‌ها به غیر از ماده واحده و تبصره‌های این لایحه است. به گزارش ایسنا، […]

به گزارش جمهوریت ;

در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، وزارت جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن در جداول مربوط به خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی و زیرمجموعه و اعتبارات متفرقه انتقال یافته و مجموعا بیش از ۵۷۲۴ میلیارد تومان بودجه دارد که این‌ها به غیر از ماده واحده و تبصره‌های این لایحه است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز لایحه‌ی پیشنهادی بودجه سال ۱۳۹۸ را به مجلس تقدیم کرد که در آن وزارت جهاد کشاورز ی و دستگاه‌های زیرمجموعه‌ی آن ۵۷۲۴ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بودجه در قالب اعتبارات متفرقه انتقال‌یافته در جدول ۷-۲ و خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی و زیرمجموعه (جدول شماره ۷ )‌ دارد.

در جدول شماره ۷، وزارت جهاد کشاورزی و هفت دستگاه متولی زیرمجموعه این وزارتخانه از جمله سازمان تحقیقات  آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان دامپزشکی، موسسه رازی، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، سازمان شیلات، سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت شهرک‌های کشاورزی مجموعا ۵ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بودجه دارند و در بخش اعتبارات متفرقه انتقال یافته به‌ جداول ۷ و ۱۰ ماده واحده که همان جدول ۷-۲ این لایحه بودجه است.

دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی از جمله سازمان حفظ نباتات، سازمان دامپزشکی، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری و وزارت جهاد کشاورزی بابت اجرای طرح‌های مختلف مجموعا ۴۹۹ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعتبار دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=16674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰