تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

گلزن استقلال اسیر تصمیم تاکتیکی ساپینتو/عکس

  • کد خبر : 167499
  • 01 آبان 1401 - 11:20
گلزن استقلال اسیر تصمیم تاکتیکی ساپینتو/عکس
یامگا در هفته‌های ابتدایی فصل جدید موفق ظاهر شد و با گلزنی و ارسال پاس گل توانایی‌های خود را به رخ کشید اما در چند هفته اخیر شرایط او تغییر کرده است.

جمهوریت – تغییر پست کوین یامگا باعث شده کمتر از گذشته در حملات حضور یابد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کوین یامگا فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و یکی از ارکان اصلی آبی‌ها در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بود. یامگا فصل گذشته ۱۰ گل برای استقلال به ثمر رساند و در حملات استقلال تاثیر زیادی داشت.

یامگا در هفته‌های ابتدایی فصل جدید هم موفق ظاهر شد و با گلزنی و ارسال پاس گل توانایی‌های خود را به رخ کشید اما در چند هفته اخیر شرایط او تغییر کرده است. او با تصمیم ریکاردو ساپینتو این روزها به عنوان مدافع راست بازی می‌کند و کمتر از گذشته در حملات استقلال نقش دارد. البته ستاره فرانسوی در این فصل هم فرم بسیار خوبی دارد و در کارهای دفاعی هم موفق ظاهر شده اما اغلب کارشناسان معتقدند حضور یامگا در خط دفاعی باعث می‌شود توانایی‌های هجومی او هدر برود.

با وجود این انتقادات اما سرمربی پرتغالی استقلال به حضور یامگا در سمت راست خط دفاعی اصرار زیادی دارد و به همین منظور صالح حردانی را هم نیمکت‌نشین کرده است. حردانی در چند بازی ابتدای فصل از شرایط مطلوب آمادگی دور بود و همین باعث شد جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست بدهد. از طرفی اگر ساپینتو بخواهد یامگا را یک خط جلوتر بازی دهد مجبور است از بین قایدی و محبی یک نفر را نیمکت‌نشین کند که این هم چالش بزرگی برای سرمربی پرتغالی استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=167499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰