تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
13

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰: در یکی از شهرهای ایران فردی به شعارنویسان علیه نظام پول ‌می‌داد/ دولت رئیسی ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال مذاکرات نیست

  • کد خبر : 167625
  • 02 آبان 1401 - 11:22
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰: در یکی از شهرهای ایران فردی به شعارنویسان علیه نظام پول ‌می‌داد/ دولت رئیسی ثابت کرده به هیچ‌وجه دنبال مذاکرات نیست
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مدعی شد: اخیراً با خبر شدم که در یکی از شهرهای ایران فردی یک میلیارد تومان پول همراه خود داشت، به افراد می‌داد، به آنان می‌گفت شعار بنویسند و علیه نظام شعار دهند.

جمهوریت – سید محمود نبویان، عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل۹۰  با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: در وهله اول باید تحلیل کنیم که چرا دشمنان ایران دست به این کار زدند و با برنامه‌ریزی و نقشه‌های شوم خود منجر به ایجاد اغتشاش در کشورمان شدند.

به گزارش مهر، بخش هایی از گفت و گوی نبویان را در ادامه می خوانید:

*برخی از جوانان کاملاً از روی احساسات در اغتشاشات اخیر شرکت کردند. آنان جوانان ما هستند و کشورمان با همین جوانان حتماً حفظ خواهد شد. این جوانان خطاب صحبت‌های بنده نیستند.

*بر هیچ فردی پوشیده نیست که فرماندهی اصلی اغتشاشات اخیر ایران در خارج از کشور و از طریق رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و اینترنشنال انجام شد.

*ما به خوبی می‌دانیم که بیگانگان سرمنشأ این حوادث بودند و اغتشاشگران را هدایت کردند،  بیگانگان برای برهم زدن ایران و ایجاد آشوب در کشورمان از رسانه‌های دروغ‌پردازی چون اینترنشنال و بی بی سی استفاده کرده و یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت ایران راه انداختند.

*در این اغتشاشات علاوه بر آتش زدن قرآن و مساجد، شاهد بودیم برخی از اغتشاشگران به افراد محجبه حمله کردند و حجاب از سر آنان برداشتند. این اقدامات نشان می‌دهد که اغتشاشگران و حامیان آن‌ها در کشورهای خارجی با ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و به جنگ با اسلام رفتند.

*اخیراً با خبر شدم که در یکی از شهرهای ایران فردی یک میلیارد تومان پول همراه خود داشت، به افراد می‌داد، به آنان می‌گفت شعار بنویسند و علیه نظام شعار دهند و این مسئله نشان می‌دهد که برای تشدید اغتشاشات در ایران، عده‌ای به برخی از اغتشاشگران پول‌های هنگفتی دادند.

*همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات یک کار انفعالی در مقابل موفقیت‌های ایران بود. فرصت نمی‌شود که به همه موفقیت‌های ایران اشاره کنیم، اما یکی از پیروزی‌های ایران آن بوده که دست آمریکا را از ایران و منطقه قطع کرد.

*اغتشاشات اخیر کاملاً انفعالی و از روی عصبانیت دشمنان بود و آنان نمی‌دانند مقابل عظمت ملت ایران چه کنند. در این شورش‌ها یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت ایران راه انداختند، رسانه‌های معاند انواع دروغ‌ها را مطرح کردند، کشته‌سازی کردند و ما کاملاًًً درک می‌کنیم که همه این اقدامات از روی عصبانیت آنان در برابر پیروزی‌های ایران بوده است.

*هر کشور دیگری تحت این همه تحریم و فشار قرار می‌گرفت، باید نابود می‌شد اما ایران روز به روز قوی‌تر می‌شود. دولت سیزدهم همه تمرکز خودش را روی برجام و مذاکرات نگذاشت و ثابت کرد خدمت به مردم ربطی به آمریکا و ارتباط با غربی‌ها ندارد.

*مردم ما در حوادث اخیر ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، آلمان، فرانسه و عربستان را بهتر متوجه شدند و برای همه مشخص شد که این کشورها جز دشمنی کار دیگری نمی‌کنند. حرف ما به آمریکا، اسرائیل، عربستان، فرانسه، انگلیس و آلمان آن است که از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عصبانی باشید و به حول و قوه الهی از این عصبانیت بمیرید.

*جمهوری اسلامی ایران همواره پیروز خواهد ماند. دشمنان نظام می‌خواهند پیروزی‌های ملت ایران از بین برود، اما هیچ گاه نمی‌توانند. تمام فاسقان و ظالمان به جنگ ملت ایران آمدند، اما از آنجایی که پشتوانه ملت ایران، اسلام و قرآن است، باز هم دسیسه‌های آنان به جایی نرسید.

*توصیه بنده به دولت آن است که در روند مذاکرات دقت کافی کند و بداند که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد. به هیچ وجه نباید گفته شود که بایدن با ترامپ فرق دارد، چرا که آنان هیچ تفاوتی با هم ندارند.

*ما به دنبال مذاکرات نیستم و دولت رئیسی ثابت کرده که به هیچ وجه به دنبال این مسئله نیست و نباید هم باشد.

*برخی از مقامات غربی حرف‌های بیخودی می‌زنند. بنده از شخص رئیس جمهور خبر دارم که فقط به دنبال عزت ملت ایران و حل مشکلات مردم است و نمی‌خواهد با دشمنان ملت ایران ببندد. ما نباید تمام زندگی مردم را وابسته به این کنیم که آمریکا چه می‌خواهد بگوید یا انجام دهد.

*آمریکا جز دشمنی با ملت ایران کار دیگری انجام نخواهد داد. اغتشاشات اخیر در ایران به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مستکبر بود و باید این موضوع مجدداً مورد تأکید قرار گیرد که این اغتشاشات واکنش انفعالی آنان در برابر عزت‌مندی ایران بود. باید بدانیم که دشمنان می‌خواهند امنیت ملت ایران را سلب کنند و ما باید بیشتر به هوش باشیم.

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=167625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰