تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

ترامپ: هیچ جا به ما احترام نمی‌گذارند

  • کد خبر : 168760
  • 15 آبان 1401 - 13:53
ترامپ: هیچ جا به ما احترام نمی‌گذارند
رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتقاد از دولت کنونی این کشور، گفت: هیچ جا به ما احترام نمی‌گذارند.

جمهوریت – دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر با انتقاد از دولت کنونی این کشور گفت احتمالا آمریکا تحت رهبری جو بایدن نمی‌تواند دو سال دیگر دوام بیاورد.

ترامپ که در جمع هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا به منظور حمایت از اعضای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات میان‌دوره‌ کنگره سخنرانی می‌کرد، دراین‌باره گفت: نمی‌دانم این کشور می‌تواند دو سال دیگر دوام بیاورد یا نه. این اتفاقی است که (با ریاست‌جمهوری بایدن) برایش اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه واشنگتن نقش و قدرت خود را در عرصه جهانی از دست داده افزود: ایالت‌های آمریکا هیچ گاه در وضعیت وخیم کنونی نبوده‌اند.

به گفته ترامپ «آمریکا هیچ گاه در چنین وضعیتی نبوده است. هیچ جا به ما احترام نمی‌گذارند. خنده‌دار است، ما همدیگر را دوست داریم و اوقات خوشی با هم داریم ولی باید چنین بحث ناخوشایندی موضوع بحث ما باشد. هیچ چیز خوبی درباره کشور وجود ندارد که بگویم.»

ترامپ از شهروندان آمریکایی «که خواهان جلوگیری از نابودی کشورشان و نجات رویای آمریکایی هستند» خواست در روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان انتخابات میان‌دوره کنگره) با «در دست‌داشتن پرچم‌های بزرگ قرمز»، به نامزدهای جمهوری‌خواه رای دهند. رنگ قرمز، به صورت سنتی رنگ حزب جمهوری‌خواه است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰