تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
نگاهی به شایعات عجیب فضای مجازی

حمله به شاهچراغ کار خودشان است؟

  • کد خبر : 168801
  • 15 آبان 1401 - 17:00
حمله به شاهچراغ کار خودشان است؟
نماینده مردم فارس در مجلس می‌گوید: بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت، هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی ها در یک کاسه است.

جمهوریت – جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی،در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر اینکه تروریست حادثه شاهچراغ بعد از عبور از یک یا چند گیت اقدام به تیراندازی کرده است گفت: خیر به این ترتیب نیست در شاهچراغ تنها یک گیت است که در آن گیت هم افراد امنیتیِ مسلح حضور ندارند بلکه تنها تفتیش بدنی ساده صورت می‌گیرد. بر همین اساس اولین فردی که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد همان فردی بود که امر تفتیش بدنی را برعهده داشت و بعد از تیراندازی به او تروریست وارد مجموعه حرم می‌شود و این اتفاق صورت می‌گیرد.

او در پاسخ به این پرسش که تنها داعش عامل حادثه تروریستی شاهچراغ بوده و یا عوامل نفوذی هم نقش داشته اند افزود: بنده طبق مستندات صحبت می‌کنم. در زمان حکومت امام علی علیه السلام معاویه به عده‌ای پول می‌داد بزغاله‌ها را بدزدند که بعد بگویند کار خود حکومت است لذا این عبارت «کار خودشونه» از آنجا نشأت می‌گیرد اما متأسفانه عملکرد ضعیف صدا و سیما و رسانه‌های داخلی منجر به این شده برخی که به رسانه‌های خارجی اکتفا می‌کنند لذا عبارت «کار خودشونه» را می‌پذیرند. نکته قابل توجه این است بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی ها در یک کاسه است.

بیشتر بخوانید:

رشیدی کوچی ضمن ارزیابی حضور سخنگوی دولت در دانشگاه‌ها تصریح کرد: فضا با حضور مسئولین در دانشگاه‌ها آرام می‌شود. در این میان کسی که فحاشی می‌کند شأن خود را پایین می‌آورد نه کسی که فحش می‌شنود. لذا مسئولینی که می‌توانند با جوانان ارتباط بهتری برقرار کنند باید علاوه بر دانشگاه در جامعه حضور پیدا کنند و این فضای گفتگو را پیش ببرند چراکه فضای گفتگو باعث می‌شود بسیاری از هیجانات تخلیه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اینکه این فضای گفتگو شامل گفتگو با اصلاح‌طلبان هم می‌شود خاطرنشان کرد: بنده درباره گفتگو کلی می‌گویم و منظورم تنها اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست. بنده به عنوان یک نماینده جوان وظیفه دارم با حضور در میان کسانی که به یکسری مسائل اعتراض دارند در محیط کاملا مودبانه و صمیمانه گفتگوی سازنده و تعاملی با مردم داشته باشم و از این طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد. البته آن فردی که فحاشی می‌کند شأن و شخصیت خود و خانواده‌اش را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰