تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
8

دیدار مصی علی نژاد با شیطان پاریس و خوشحالی رسانه تروریستها

  • کد خبر : 169519
  • 20 آبان 1401 - 17:18
دیدار مصی علی نژاد با شیطان پاریس و خوشحالی رسانه تروریستها

مصی علی‌نژاد حامی تروریسم با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دلیل حمایتهایش از توهین به پیامبر اعظم(ص) و دین مبین اسلام در ایران به ابلیس پاریس معروف شده، با خوشحالی رسانه سعودی اینترنشنال روبرو شده است.

جمهوریت – چندی پیش یک موسسه امنیتی وابسته به رژیم صهیونیستی که با نام پوششی «اندیشکده واشنگتن» فعالیت می‌کند هم به مصی علی نژاد به دلیل «تلاش برای تضمین منافع آمریکا و صهیونیستها در منطقه» جایزه داد!

بر اساس آنچه از سوابق اندیشکده واشنگتن در دسترس است، این موسسه کار خود را در سال ۱۹۸۵ و با حمایت اصلی آیپک Aipac آغاز کرد.

آیپک به انگلیسی مخفف کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیل است که قوی‌ترین لابی صهیوینست‌ها در آمریکاست. و در واقع اندیشکده واشنگتن با حمایت مالی صهیوینستها و بر اساس دستور کار آنها فعالیت می‌کند.

این موسسه اعلام کرده است که تمرکز خود را بر منافع آمریکایی در خاورمیانه (غرب آسیا) و ترویج سیاست‌هایی که منافع آمریکا را در این منطقه «تضمین» می‌کند قرار داده است!

به عبارت روشن‌تر، مصی علی نژاد نه برای حمایت از زنان ایران، بلکه بهره‌گیری از مسئله زنان در ایران، آنهم در جهت «تضمین» منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی واجد شرایط لازم برای دریافت جایزه معرفی شده بود!

مصی علی نژاد طی سالهای اخیر یکی از نمادهای براندازان و اقدامات ضدایرانی در خارج از کشور محسوب می‌شود که رفتارها و مواضع او شاخص روشنی از ماهیت و بافت این طیف به دست می‌دهد. او در دوره کمپین فشار حداکثری ترامپ نیز با وزیر خارجه او یعنی پومپئو دیدار و در آن از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کرد!

وی در موارد بسیاری از طریق رایزنی با مقامات و رسانه‌های غربی خواستار تشدید تحریمها علیه مردم ایران شده است!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=169519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰