تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7

پیشنهاد فرهیختگان برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره کشته شدن کیان پیرفلک ؛ مردم ابهام دارند

  • کد خبر : 170777
  • 29 آبان 1401 - 23:55
پیشنهاد فرهیختگان برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره کشته شدن کیان پیرفلک ؛ مردم ابهام دارند
ذهن برخی کاربران مملو از سوالات و ابهاماتی است که نیازمند پاسخند و نه جدل.

جمهوریت – روزنامه فرهیختگان در گزارشی ابتدا از وجود ابهام در کشته شدن کیان پیرفلک در بین مردم اعتراف کرده و سپس پیشنهاد داده کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود.

به گزارش فرهیختگان، نباید انتظار داشت افکار عمومی پس از ابهامات و شایعات بسیاری که به سرعت نور در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شدند، به‌سرعت منطق فوق و پروژه کشته‌سازی را درک کرده و روایت صحیح ماجرا را باور کنند. کافی است سری به فضای مجازی بزنید، ذهن برخی کاربران مملو از سوالات و ابهاماتی است که نیازمند پاسخند و نه جدل. برخی پرسش‌ها توسط رسانه‌های ناهمسو پمپاژ شده است که نیاز به پاسخ دارد، ازجمله اینکه مگر امکان ندارد یکی از ماموران سهوا اشتباه کرده باشد و سوالاتی که با توجه به سوابق قبلی امکان وقوع دارد. پاسخ به این سوالات نیازمند زمان، حوصله و رسیدگی دقیق قضایی و پاسخ رسانه‌ای مناسب به ابعاد ماجرا است.جدل کردن و بی‌انصاف و خائن نامیدن هرآنکه باور و درکی غیر از ما دارد، نه‌تنها دردی از فضای ملتهب جامعه دوا نخواهد کرد بلکه شکاف‌های اجتماعی را تشدید کرده و به بحران دوقطبی موجود در جامعه دامن خواهد زد.

در ادامه این مطلب آمده است: یک پیشنهاد مهم؛ عزیزان خیرخواهی که هیچ شک و شبهه‌ای را در روایت مورد وثوق خود از حادثه جایز ندانسته و به هیچ‌کس حق نمی‌دهند سوال یا ابهامی بی‌پاسخ داشته باشد، تمامی شواهد و امارات به‌علاوه فیلم حادثه گویای واقعیت ماجرا و تروریستی بودن واقعه است، بهتر نیست به‌جای مجادله، اتهام‌زنی و برچسب زدن به اعضای مختلف جامعه، خواهان تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب شامل دو خبرنگار مورد قبول جمیع رسانه‌ها، دو حقوقدان مستقل و دو چهره مورد قبول عموم جامعه شده و  بر سر رای این کمیته درخصوص نحوه شهادت کیان پیرفلک به عنوان ختم ماجرا توافق کنید؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=170777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰