تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

تصاویری از محافظ نمایشگر گلکسی S10 پلاس به بیرون درز کرد

  • کد خبر : 17307
  • 05 دی 1397 - 23:34

به گزارش جمهوریت ; تصاویری تازه‌ای که به محافظ نمایشگر گلکسی S10 پلاس (Galaxy S10 Plus) منتسب هستند، درک بهتری از طراحی پرچمدار آینده سامسونگ به ما می‌دهند. در این عکس‌ها، می‌توان پنل Infinity-O دستگاه و حاشیه‌های بسیار باریک آن را دید. این تصاویر ابتدا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر و به سرعت همه‌گیر شدند. […]

به گزارش جمهوریت ;

تصاویری تازه‌ای که به محافظ نمایشگر گلکسی S10 پلاس (Galaxy S10 Plus) منتسب هستند، درک بهتری از طراحی پرچمدار آینده سامسونگ به ما می‌دهند. در این عکس‌ها، می‌توان پنل Infinity-O دستگاه و حاشیه‌های بسیار باریک آن را دید.

این تصاویر ابتدا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر و به سرعت همه‌گیر شدند. وجود دو حفره روی محافظ نمایشگر گلکسی S10 پلاس ، تجهیز این پرچمدار به دوربین دوگانه‌ درون صفحه‌ای را تایید می‌کند. در بخش فوقانی آن، یک شکاف برای تعبیه اسپیکر دیده می‌شود و مشخص است که نمایشگر دستگاه در کناره‌ها، حالت خمیده دارد.

اما ناشر عکس‌ها با قرار دادن این گلس محافظ روی گوشی های هواوی میت ۲۰ پرو و اپل آیفون ایکس، به مقایسه حاشیه آن‌ها نیز پرداخته است. چندی پیش شایعاتی درباره نسبت ۹۳٫۴ درصدی نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس مطرح شده بود و این در حالیست که این نسبت در گلکسی اس ۹ پلاس معادل ۸۳٫۷ درصد، در آیفون ایکس برابر با ۸۴٫۳ درصد و در میت ۲۰ پرو هم ۸۷٫۸ درصد است.

اخیرا از نتایج یک بنچمارک نیز، اطلاعاتی استخراج شد که به حاشیه‌ باریک و نسبت تصویر ۱۹:۹ نمایشگر دستگاه اشاره داشت.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ پلاس در نخستین روزهای اسفند پیش‌رو به طور رسمی معرفی شود؛ زیرا طبق سنت، سامسونگ تازه‌ترین گوشی های گلکسی S را چند روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند و امسال این رویداد، از ششم تا نهم اسفند ماه در بارسلونا جریان خواهد داشت.

تصاویری از محافظ نمایشگر گلکسی S10 پلاس

مقایسه حاشیه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با هواوی میت ۲۰ پرو

مقایسه حاشیه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با اپل آیفون ۱۰

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=17307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰