تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

همراه خودرو سایپا در مسیر رکوردشکنی

  • کد خبر : 173545
  • 01 دی 1401 - 23:51
همراه خودرو سایپا در مسیر رکوردشکنی
شرکت همراه خودرو سایپا تمام پیشرفت و ترقی خود را مرهون مشتری مداری و توزیع محصولات باکیفیت و عرضه مطلوب در بازار می داند و اکنون محصولات شرکت با برند سی پارت توفیق قابل ملاحظه ای در شبکه فروش قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور کسب کرده است.

جمهوریت – مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا گفت: رکورد فروش قطعات یدکی در ۱۳ آبان ماه سال جاری شکسته شد و با رشد ۱۰۰ درصدی فروش‌، رکورد جدیدی در شرکت همراه خودرو سایپا به ثبت رسید.

سید اکبرموسوی مقدم افزود: این موفقیت در پرتو لطف الهی و تلاش و پشتکار همکاران پرتلاش در شرکت همراه خودرو سایپا به دست آمده است.

او با بیان اینکه در حوزه توزیع و فروش آمار و ارقام خوبی از شرکت همراه خودرو سایپا به ثبت رسیده که گویای تلاش و کار جهادی در این شرکت است و همواره یک واحد توزیع کننده موفق در حوزه قطعات یدکی بوده است.

موسوی مقدم تصریح کرد: آمار مذکور حاکی از آن است که تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ درصد تحقق بودجه مصوب برابر با ۱۱۰ درصد و همچنین رشد سال ۱۴۰۱ نسبت به کل سال ۱۴۰۰ معادل با ۱۱۱ درصد است.

او افزود: این شرکت از سرمایه ای ارزشمند به نام”اعتماد مشتری” به عنوان پشتوانه ای انرژی بخش و مُحرک در راستای شکوفایی روزافزون بهره می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=173545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰