تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

ثبت رکورد جدید تولید توسط پارس خودرو

  • کد خبر : 174024
  • 05 دی 1401 - 20:20
ثبت رکورد جدید تولید توسط پارس خودرو
شرکت پارس خودرو با تولید 100 هزار و 801 دستگاه انواع خودرو سواری تا پایان روز چهارم دی ماه سال جاری رکورد تولید جدیدی به ثبت رساند.

جمهوریت – شرکت پارس خودرو توانست با تولید ۱۰۰ هزار و ۸۰۱ دستگاه خودرو تا پایان روز کاری چهارم دی ماه ۱۴۰۱ از تولید مشابه سال گذشته ( ۱۴۰۰) خود عبور کند.

این خودروساز با همت و تلاش کارکنان خود تا پایان روز کاری چهارم دی ماه سال جاری ۱۰۰ هزار و ۱۰۱ دستگاه انواع خودروهای کوییک را به تولید رساند که در مقایسه با سال گذشته به صورت نقطه به نقطه ۳۲ هزار و ۴۲۵ دستگاه افزایش را نشان می دهد.

همچنین پارس خودرو با تولید ۷۰۰ دستگاه خودروی ساینا S در سال جاری در آمار کلی توانسته ۱۶ هزار و ۱۹۹ دستگاه خودرو بیش از مدت مشابه در سال گذشته به تولید برساند که رشد ۱۹ درصدی تولید در این خودروساز را نشان می دهد.

گفتنی است، شرکت پارس خودرو از ماه های ابتدایی سال جاری همه محصولات خود را به صورت عبور مستقیم ( خودروی کامل) تولید کرده است. ضمن این که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط گروه خودروسازی سایپا در حوزه توسعه محصول، پارس خودرو در آینده نزدیک محصولات جدید را روی خط تولید خواهد برد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=174024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰