تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
8

وزارت اطلاعات: علیرضا اکبری به اعدام محکوم شد

  • کد خبر : 175448
  • 22 دی 1401 - 2:06
وزارت اطلاعات: علیرضا اکبری به اعدام محکوم شد
وزارت اطلاعات اعلام کرد که جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی‎هایی به برخی دستگاه‎های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود.

جمهوریت – وزارت اطلاعات اعلام کرده است که «علیرضا اکبری» به اعدام محکوم شد.

در بیانیه وزارت اطلاعات قید شده است:«:یکی از مهمترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشور شناسایی و پس از طی فرآیندی طولانی و چند لایه در حوزه‎های ضد اطلاعاتی، فنی و عملیات فریب دستگیر شد. جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی‎هایی به برخی دستگاه‎های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود.این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می‎گیرد و سپس و در خلال سفرهای شخصی خود به اروپا ، به استخدام تمام‌عیار سازمان جاسوسی انگلستان در می‎آید».

در این مطلب قید شده است: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متهم و صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه ارجاع و جلسات رسیدگی با حضور وکیل متهم برگزار گردید و بر اساس مستندات متقن موجود در پرونده این فرد به جرم جاسوسی برای انگلیس به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=175448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰