تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

دریافت مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مگاموتور

  • کد خبر : 175600
  • 24 دی 1401 - 15:46
دریافت مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مگاموتور
مدیرعامل مگاموتور گفت: با پیگیری های انجام شده ، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت مگاموتور دریافت شد.

جمهوریت ـ کیومرث مبلغ ناصری با بیان این مطلب افزود: به دلیل تغییر تکنولوژی همچنین انتظارات جدید بازار در تمام دنیا به خصوص در صنعت خودروسازی دوره های بازسازی و نوسازی خطوط تولید انجام می شود که طی سالیان گذشته به دلیل کاهش سرمایه گذاری مناسب این نوسازی در مگاموتور انجام نشده بود.

او گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و ابلاغ مصوبه هیات وزیران در خصوص نوسازی و بازسازی صنایع و حمایت هیات مدیره گروه سایپا، خوشبختانه شرکت مگاموتور با ارائه طرح توجیهی و گزارش های خود و تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به اخذ مجوز نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی خود شد.

مبلغ ناصری تاکید کرد: با توجه به دریافت این مجوز و حمایت های دولت، شرکت مگاموتور همزمان با نوسازی ماشین آلات و بالابردن ظرفیت تولیدات خود، کیفیت محصولات شرکت را نیز ارتقا و بهبود خواهد داد.

او افزود: بنا داریم رویکرد تولید نسل جدید محصولات باکیفیت در شرکت های زیرمجموعه قطعه ساز و شرکت های وابسته به مگاموتور را نیز اجرایی کنیم .

مدیرعامل مگاموتور تصریح کرد: این بازسازی و نوسازی اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال نیاز دارد که پس از تصویب در وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تامین منابع و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او افزود: با بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شاهد بهبود کیفیت تولید، کاهش اتلاف انرژی و مصرف سوخت و صرفه جویی قابل توجه ارزی و ریالی خواهیم بود و نسل جدید تولیدات گروه خودروسازی سایپا از قوای محرکه مدرن و با کیفیت بالاتر برای بازارهای داخلی و صادراتی، بهره خواهد برد.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=175600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰