تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

انتصاب جدید حجت الله عبدالملکی حاشیه ساز شد

  • کد خبر : 176007
  • 27 دی 1401 - 22:04
انتصاب جدید حجت الله عبدالملکی حاشیه ساز شد
جناب عبدالملکی شما به درست یا غلط مدتی در این مملکت وزیر کار بوده‌اید و از آمار بیکاری خصوصا بیکاری جوانان تحصیل کرده خوب اطلاع دارید.

جمهوریت – محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر «فرهیختگان» در انتقاد از عملکرد حجت عبدالملکی مطلبی را در کانال تلگرامی این روزنامه منتشر کرد.

زعیم‌زاده نوشت:

*ظاهرا آقای حجت عبدالملکی در جایگاه رئیس مناطق آزاد، فرزند امام جمعه کیش را به عنوان مشاور انتخاب کرده‌اند، ایشان را نمی‌شناسیم اما آقای عبدالملکی را خوب می‌شناسیم.

*جناب عبدالملکی شما به درست یا غلط مدتی در این مملکت وزیر کار بوده‌اید و از آمار بیکاری خصوصا بیکاری جوانان تحصیل کرده خوب اطلاع دارید.

*خودتان را جای یکی از آن جوانان فارغ‌التحصیل شریف، امیرکبیر، تهران و…بگذارید که در به در دنبال کار هستند؛ پس از این حکم انتصاب شما چه حسی پیدا می‌کنند؟

*این حکم شما در راستای فسادستیزی است؟این حکم در راستای شایسته‌گزینی است؟ این حکم در راستای مبارزه با رانت و نظام تعارض منافع است؟

*جناب عبدالملکی شما یک بار با ایده‌ی توهمی ایجاد شغل با یک میلیون تومان ، تخصص جوانان انقلابی را به استهزا کشیدید، یک بار با عملکرد ضعیف‌تان در وزارتخانه، ابرتورم پدید آوردید و نارضایتی تولید کردید و حالا با این جنس انتصاب‌ها تبعیض را تئوریزه می‌کنید و آتش به جان اعتماد مردم می‌اندازید.

*برادر! قرار نیست همه تپه‌ها را شما فتح کنی. کمی استراحت کن.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=176007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰