تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
دوم تا پنجم بهمن ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود

همایش توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی با حضور بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 176501
  • 02 بهمن 1401 - 15:41
همایش توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی با حضور بانک صادرات ایران
دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور (IFEEX٢٠٢٣) با حضور بانک صادرات ایران در جزیره قشم برگزار می‌شود.

جمهوریت ـ دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور (IFEEX٢٠٢٣) با حضور بانک صادرات ایران در جزیره قشم برگزار می‌شود.

به گزارش جمهوریت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور (IFEEX٢٠٢٣) دوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری با حمایت بانک صادرات ایران و حضور شرکت صرافی سپهر و بیمه سرمد در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با نشست‌های تخصصی و حضور شرکت‌ها، مسئولان و فعالان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر برگزار می‌شود، بانک صادرات ایران ضمن حضور فعال در این نمایشگاه، به صورت تخصصی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در عرصه تأمین مالی و استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی، خدمات صرافی و همچنین خدمات ویژه بیمه‌ای برای توسعه همکاری با این صنایع ارائه خواهد کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=176501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰