تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

سرنوشت پرونده قتل زن جوانی که ۵ متهم مرد دارد

  • کد خبر : 177456
  • 15 بهمن 1401 - 20:48
سرنوشت پرونده قتل زن جوانی که ۵ متهم مرد دارد
متهمان در بازجویی‌ها به قتل زن جوان اعتراف کردند و قرار است به زودی پای میز محاکمه بروند.

جمهوریت – مردانی که زنی را به طرز فجیعی مقابل چشمان فرزندش به قتل رسانده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان که پنج نفر هستند بعد از برقراری رابطه با زنی سر مبلغ پول با او درگیر شدند و با وارد کردن ضربات سنگ بر سرش او را مقابل چشمان دختر پنج‌ساله‌اش کشتند.

گزارش این قتل فجیع را صاحب یک باغ در شهریار به پلیس داد. او که هراسان بود گفت: من مالک باغی در شهریار هستم. امروز صبح برای سرکشی به باغ آمده بودم که صدای گریه‌ یک کودک توجهم را جلب کرد. به اتاقک متروکه در انتهای باغ رفتم و ناباورانه با جسد خونین یک زن رو‌به‌رو شدم. دختر خردسالی نیز کنار جسد نشسته بود و گریه می‌کرد.

با این تماس ماموران پلیس به باغ مورد نظر رفتند و جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

زندگی غم‌انگیز کودک ۵ساله

دختر پنج‌ساله قربانی که به سختی صحبت می‌کرد به ماموران گفت چند مرد با ضربه‌های سنگ مادرش را کشته‌اند.

در حالی که شواهد نشان می‌داد زن جوان به مواد مخدر اعتیاد داشته و خانواده‌ای ندارد، فرزندش به بهزیستی سپرده شد و ماموران پلیس برای افشای راز جنایت تکان‌دهنده به تکاپو افتادند.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس‌های تلفنی موبایل زن جوان پرداختند و فهمیدند او مدتی قبل از همسرش جدا شده و به تنهایی با دختر پنج‌ساله‌اش زندگی می‌کرده است.

پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.

ساسان گفت: مدتی بود سپیده را می‌شناختم و می‌دانستم از همسرش جدا شده و گاهی برای مخارج زندگی‌اش تن‌فروشی می‌کند. به همین خاطر با او تماس گرفتم و او را به باغ متروکه دعوت کردم. این زن همراه دخترش به باغ آمده بود. به همراه چهار نفر از دوستانم با او رابطه برقرار کردیم؛ اما سر مبلغ پولی که قرار بود به او بدهیم با هم درگیر شدیم. دوستانم که عصبانی شده بودند با سنگ و چوب به جان زن معتاد افتادند و مقابل چشمان دخترش او را کشتند و گریختند. من هم از ترسم فرار کردم.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود چهار همدستش نیز بازداشت شدند و به جنایت وحشیانه اعتراف کردند.

در این میان رئیس قوه قضائیه از طرف فرزند خردسال قربانی که در این مدت از سوی بهزیستی به یک خانواده سپرده شده بود درخواست دیه را مطرح کرد.

با این درخواست پنج متهم توانستند مبلغ دیه را بپردازند. به این ترتیب پرونده آنها برای رسیدگی به جنبه عمومی‌جرم به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم‌شان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=177456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰