تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

بازگشت استقلال به کورس قهرمانی در کرمان بارانی

  • کد خبر : 177648
  • 13 بهمن 1401 - 19:45
بازگشت استقلال به کورس قهرمانی در کرمان بارانی

مصاف مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ […]

مصاف مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان ساپینتو به پایان رسید. آبی‌پوشان پایتخت در هوای بارانی کرمان، به مصاف شاگردان فرزاد حسین‌خانی رفتند و با وجود اینکه یک بر صفر از حریف خود عقب افتادند اما در نهایت با گل‌های مهدی قایدی (۲ گل) و جعفر سلمانی موفق شدند از نارنجی‌پوشان کرمانی عبور کنند.

مس کرمان ۲ – ۳ استقلال

داور: یاسر همرنگ

کارت زرد: عارف غلامی (دقیقه ۴۰)، سعید مهری (دقیقه ۵۳) از استقلال و محمد قاسمی‌نژاد (دقیقه ۴۲)، فرزاد حسین‌خانی (دقیقه ۵۸)، احمد نصیری (دقیقه ۶۶) از مس کرمان

کارت قرمز: ریکاردو ساپینتو (دقیقه ۲+۹۰)

جایگاه در جدول

استقلال: ۳۳ امتیاز – رده سوم

مس کرمان: ۱۴ امتیاز – رده چهاردهم

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری (دقیقه ۷۴ – محمد صبوری)، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان (دقیقه ۷۴ – امیرحسین عسگری).

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی (دقیقه ۷۴ – آرمان رمضانی)، آرش رضاوند (دقیقه ۸۱ – محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی (دقیقه ۸۱ – رضا میرزایی)، محمد محبی (دقیقه ۵۹ – پیمان بابایی) و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۴ – جعفر سلمانی).

لحظات حساس بازی

نیمه اول

دقیقه ۱۰

گل اول مس کرمان: روی اشتباه علیرضا رضایی در محوطه جریمه استقلال، معین عباسیان صاحب موقعیت گلزنی شد و او با فرصت طلبی خود، موفق شد از اشتباه استقلالی‌ها استفاده کند و گل اول مسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۹

گل اول استقلال: روی نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه مس کرمان، این بازیکن با یک شوت به سمت دروازه مس و اشتباه آرمان شهدادنژاد و تاثیرگذاری میلادی خدایی روی توپ، موفق شد گل‌ تساوی‌بخش بازی را به ثبت برساند تا بازی با نتیجه یک بر یک پیش برود.

دقیقه ۳۶

روی پاس محمد محبی، مهدی قایدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس کرمان قرار گرفت اما ضربه این بازیکن بی‌دقت بود و توپ از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۹

در این لحظه از مسابقه، استقلال روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت شد و در حالی که رافائل سیلوا به دنبال توپ بود، توپ به بازیکن مس کرمان در محوطه برخورد کرد که این صحنه باعث اعتراض استقلالی‌ها شد. آبی‌های پایتخت معتقد بودند که داور باید این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد اما همرنگ تصمیم به ادامه بازی گرفت.

دقیقه ۴۳

معین عباسیان روی یک صحنه در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد اما ضربه شوت این بازیکن راه به جایی نبرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۰

در این لحظه از بازی، به علت قطع برق، تصاویر بازی قطع شد.

دقیقه ۶۲

مهدی قایدی از سمت چپ نیمه زمین مس کرمان توپی را به سمت محوطه جریمه حریف ارسال کرد اما ضربه او به دروازه مس کمانه کرد و به واکنش دروازه‌بان حریف منجر شد.

دقیقه ۷۰

گل دوم استقلال: روی نفوذ آرش رضاوند به محوطه جریمه مس کرمان، جعفر سلمانی صاحب موقعیت شد و این بازیکن با یک شوت بی‌نقص، توانست دروازه مس کرمان را باز کند.

دقیقه ۷۳

گل سوم استقلال: مهدی قایدی روی یک حرکت انفرادی به محوطه جریمه مس کرمان رسید و با یک شوت مطمئن، گل دوم خود و گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷+۹۰

گل دوم مس کرمان: عارف روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و او با یک شوت استثنایی، توانست دروازه آبی‌پوشان پایتخت را باز کند.

حواشی مهم بازی

در لحظات پایانی بازی، درگیری‌ای میان کادر فنی استقلال و مس کرمان شکل گرفت. این درگیری در ابتدا میان یکی از نیمکت‌نشینان مس کرمان با ساپینتو شکل گرفت و در ادامه بازیکنان مس کرمان و استقلال هم وارد درگیری شدند و مشکلات متعددی رخ داد. داور در این صحنه مسابقه به سرمربی آبی‌ها کارت قرمز داد و سرمربی آبی‌ها در حالی که خودش هم باور نمی‌کرد، از زمین مسابقه اخراج شد. ساپینتو قبل از ترک ورزشگاه، به سمت هواداران استقلال رفت و با آن‌ها خوشحالی کرد و آن‌ها را به هیجان آورد.

کارشناسی داوری دیدار مس کرمان – استقلال

کارشناس داوری معتقد است که در دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال، داور دو اشتباه بزرگ داشته است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داوری دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر که به برتری ۳ بر ۲ استقلال انجامید، اظهار کرد: در دقیقه ۲۱ آفساید قایدی درست اعلام شد و در دقیقه ۴۰، هند مدافع مس کرمان درون محوطه جریمه تشخیص داده نشد و پنالتی استقلال سوخت.

وی ادامه داد: در دقیقه ۴۱، خطای غلامی روی مهاجم مس گرفته شد و اخطار هم به مدافع داده شد اما این که چرا استقلال بازی را شروع کرد، مشخص نیست. در دقیقه ۵۵، مدافع شماره ۶۹ مس کرمان از حرکت یامگا جلوگیری کرد و روی این مهاجم خطا کرد اما داور آوانتاژ داد که برخورد او با بازیکن مس، فوتبالی بود و احتیاج به تنبیه دیگری نداشت.

سلیمانی اضافه کرد: در دقیقه ۸۶، شماره ۲۱ مس کرمان باید به دلیل خطای شدید اخراج می‌شد اما داور به اشتباه کارت زرد داد. درگیری مربیان توسط نیمکت مس شروع شد و ابتدا باید فردی که به سمت ساپینتو آمد و دعوا را آغاز کرد اخراج می‌شد اما در ادامه نشان دادن کارت قرمز به ساپینتو هم درست بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=177648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰