تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

معاون عملیات سپاه: در اغتشاشات اخیر با مماشات برخورد کردیم چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم

  • کد خبر : 178243
  • 21 بهمن 1401 - 23:21
معاون عملیات سپاه: در اغتشاشات اخیر با مماشات برخورد کردیم چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم
در اغتشاشات اخیر دشمن روی ذهن برخی از جوانان ما کار کرده بود و چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم، با مماشات برخورد کردیم، اگر می‌خواستیم مثل آنها برخورد کنیم، این جریانات خیلی زودتر آنچه که فکر کنید جمع می‌شد، در اغتشاشات اخیر با قمه و قداره سر می‌بریدند اما به ما می‌گفتند دیکتاتور، کشیدن چادر از سر زن‌ مسلمان با کدامیک از اصول دموکراسی هم‌خوانی دارد؟
جمهوریت – تسنیم نوشت : سردار عباس نیلفروشان گفت: آیا بعد از چهار دهه هنوز درس نگرفته‌اید؟ فریب رژیم جعلی صهیونیستی را نخورید، انقلاب اسلامی و ملت ایران اهل تعاون و همکاری هستند و اگر عزت و شرف این ملت حفظ شود، ما به جز رژیم جعلی صهیونیستی با همه دنیا اهل مذاکره هستیم و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.
محورهای سخنان سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران در یادوآره شهدای هیئت بنی‌فاطمه اصفهان را بخوانید:
این روزها برخی‌ها خود را به فراموشی زده‌اند و دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، نسل جوان از گذشته خبر ندارند و ما نیز در راهنمایی و توجیه آنها قصور کرده‌ایم. استکبار جهانی با بکارگیری امپراطوری رسانه‌ای در یک جنگ ترکیبی تمام عیار در کنار فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در تحریف انقلاب دارد و با کمک فضای مجازی و مزدوران داخلی سعی دارد که اذهان نسل جوان را با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی و ادراکی دستکاری کرده و جای حق و باطل را تغییر دهد.
استکبار جهانی به دنبال اعتبارزدایی از انقلاب اسلامی است و به همین منظور رژیم منحوس پهلوی را تطهیر می‌کند و برای این منظور برنامه‌های زیادی دارد چون با این کار یکی از علل پیدایش انقلاب اسلامی را مخدوش می‌کند و ضرورت تداوم انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برد.
جنایات و بی‌کفایتی‌ها دوران پهلوی در حافظه تاریخی مردم بزرگ ایران ثبت شده و همه می‌دانند که رژیم پهلوی با حمایت ارتش بریتانیا و سیاست انگلیس بر سر کار آمد.
دستاوردهای انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
دشمنان به وسیله امپراطوری رسانه‌ای و پلتفرم‌های مجازی ذهن برخی از نسل جوان را دستکاری کرده و با عوض کردن جای حق و باطل آنها را به خیابان‌ها کشاندند و تبدیل به ربات‌هایی کردند که اگر می‌گفتند بکش، می‌کشتند.
در اغتشاشات اخیر دشمن روی ذهن برخی از جوانان ما کار کرده بود و چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم، با مماشات برخورد کردیم، اگر می‌خواستیم مثل آنها برخورد کنیم، این جریانات خیلی زودتر آنچه که فکر کنید جمع می‌شد، در اغتشاشات اخیر با قمه و قداره سر می‌بریدند اما به ما می‌گفتند دیکتاتور، کشیدن چادر از سر زن‌ مسلمان با کدامیک از اصول دموکراسی هم‌خوانی دارد؟
در کردستان خانواده و همه زندگی یک شکلات‌فروش را به جرم تعارف کردن شکلات به رئیس جمهور تهدید کردند، خودروهایی که مایحتاج مردم را جابه‌جا می‌کرد با تیراندازی متوقف کردند و به زور مغازه‌های مردم را بستند ما دیکتاتور هستیم یا شما؟ شما که روی داعش را سفید کردید اما با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و حضور پرشور مردم اوضاع به شکلی کنترل شد که خودی‌ها آسیب کمتری ببینند.
عفو پدرانه مقام معظم رهبری نقطه اوج عطوفت، مهربانی و اخلاق اسلامی را به دنیا نشان داد، در اغتشاشات اخیر برخی از کشورهای اروپایی نقش‌آفرینی داشتند و برخی از کوتوله‌های سیاسی در پارلمان اروپا دست به کار خطرناکی زدند و قصد داشتند تا سپاه پاسداران را در لیست به اصلاح تروریستی خودشان قرار دهند.
این کوتوله‌ها باید بدانند و اگر نمی‌دانند بهتر است از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه پاسداران چه هزینه‌ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید زمانی هواپیمای متجاوزش که از مرزهای هوایی ایران در منطقه خلیج فارس عبور می‌کرد، چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.
از نظامیان مستقر در پایگاه عین‌الاسد بخواهید توضیح دهند که با چند فروند از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن فرزندان انقلاب اسلامی چه جهنمی برایشان ایجاد شد و پیامدهای آن چه بود؟ سپاه قلب فتنه را در منطقه غرب آسیا در هم کوبید و هیمنه پوشالی استکبار فرو ریخت و این اتفاق سرآغاز رفتن آمریکا از افغانستان و منطقه بود.
دشمن باید بداند که انقلاب اسلامی بزرگتر از آن است که با این اقدامات بچگانه به لرزه در بیاید، انقلاب اسلامی در خون شهدا ریشه دارد و ملت بزرگ ایران مردانه پای انقلاب‌شان ایستاده‌اند، ما را با ترور، تحریم و شهادت تهدید نکنید که این لباس سبز پاسداری کفن ماست. سپاه پاسداران پیشمرگان ملت ایران بوده و پای عهد و پیمان‌شان با خدا، شهدا و ملت بزرگ ایران هستند.
آیا بعد از چهار دهه هنوز درس نگرفته‌اید؟ فریب رژیم جعلی صهیونیستی را نخورید، انقلاب اسلامی و ملت ایران اهل تعاون و همکاری هستند و اگر عزت و شرف این ملت حفظ شود، ما به جز رژیم جعلی صهیونیستی با همه دنیا اهل مذاکره هستیم و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=178243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰