تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

کیهان: سریع القلم «دروغ گوبلزی» می گوید

  • کد خبر : 178892
  • 01 اسفند 1401 - 9:11
کیهان: سریع القلم «دروغ گوبلزی» می گوید
کیهان خطاب به محمود سریع القلم نوشت: تکنیک «دروغ گوبلزی» را بخوبی رعایت می کنید

جمهوریت – روزنامه کیهان با اشاره به این جمله محمود سریع القلم که «غرب نمی‌خواهد ایران هسته‌ای شود. ولی با ایران قدرتمند و ثروتمند مشکلی ندارد. اما همسایگان نه می‌خواهند ایران هسته‌ای شود و نه قدرتمند و ثروتمند.» که در مطبوعات دیروز منتشر شده است نوشت:سریع‌القلم البته تبیین نکرده‌ که اگر غرب با ایران قدرتمند و ثروتمند مشکلی ندارد، پس علت فشارها و تحریم‌های گسترده دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی از ایام آغازین پس از انقلاب تاکنون چه بوده است؟

آیا دلیل حمایت‌های آشکار غرب در حمایت از ارتش بعث در جنگ تحمیلی، ممانعت از هسته‌ای شدن ایران بود؟ یا پشتیبانی تمام و کمال آمریکا و متحدانش از گروهک‌های تروریستی در کشتار مردم ایران فقط به علت هراس آنها از هسته‌ای شدن ایران است؟

صدها شخصیت حقیقی و حقوقی و شرکت‌های دانش‌بنیان که در سال‌های اخیر مورد تحریم قرار گرفتند، همگی مرتبط با پروژه هسته‌ای بودند؟ آیا تحریم‌ دارویی مردم ایران نیز به خاطر جلوگیری از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای است؟! سریع‌القلم همچنین لازم است در رابطه با ده‌ها موضع ضدایرانی مقامات غربی روشنگری کنند و به عنوان مثال پیرامون اظهارات کاسپار واین برگر، وزیر دفاع آمریکا در آبان ۶۶ که اظهار امیدواری کرده بود «ریشه موجودیت ملت ایران خشک شود» توضیح دهد که آیا این سخنان هم فقط در راستای ممانعت از هسته‌ای شدن ایران است؟ به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=178892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰