تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس:

نگاه رهبری باور به جوان‌هاست نه شعار برای جوان‌ها

  • کد خبر : 181710
  • 28 اسفند 1401 - 22:20
نگاه رهبری باور به جوان‌هاست نه شعار برای جوان‌ها
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران خطاب به سران مجالس جهان خصوصا کشورهای غربی گفت: به جای دخالت در امور داخلی ایران برای نقض حقوق بشر و حقوق زنان و حمایت از تروریسم در کشورهای خود پاسخگو باشید.

جمهوریت ـ دکتر سمیه رفیعی در یکصد و چهل و ششمین نشست بین‌المجالس جهان در منامه بحرین در پاسخ به صحبت‌های همتای سوئدی خود گفت: من یک زن از جمهوری اسلامی ایرانم و توصیه می‌کنم نماینده این کشور به جای دخالت در امور داخلی ایران حتماً پاسخی برای نقض حقوق بشر، حقوق زنان و حمایت از تروریست‌ها در کشور خودش داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران همزیستی مسالمت آمیز، احترام و به رسمیت شناختن تنوع فرهنگی را به طور عینی و نه شعاری تحقق بخشیده است ضمن قدردانی از میزبانی بحرین گفت: جوانی سرشار از صداقت و عدالت‌خواهی است؛ قلب جوانان در پی حقیقت‌جویی ذاتی است که دنبال می‌کند.

رفیعی جوانان را معمارهای اصلی دنیا خواند و افزود: آنان پیشران‌های اصلی تحقق صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز بر پایه مهربانی و نوع دوستی هستند.

وی ادامه داد: این جریان سیال انرژی مثبت که باید در خدمت پیشرفت بشریت باشد امروز تبدیل به امواجی برای ترویج رفتارهای منفی شده است رفتارهایی که تخریب گر هستند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران در خصوص علت این امر‌ گفت: متاسفانه تامین منافع کلونی کوچک از یک جانبه گرایان و زیاده خواهان که فکر تسخیر دنیا را در ذهن های کوچک مادی گرایانه خود پرورش می دهند و مهمترین اهرم آنها استفاده از امپراطوری رسانه هاست، حس صلح و مهربانی را از مردم خصوصاً جوان ها سلب کرده است و مکرر فریاد حمایت از جوانان سر می‌دهد.

وی ادامه داد: شکستن انحصار رسانه‌ها که قدرت تفکر و آزادی اندیشه را از جوانان گرفته و به جای آنها تصمیم می‌گیرد ضروری است.

وی گفت: در ایران درصد قابل توجهی از نمایندگان مجلس را جوانان و زنان جوان تشکیل داده‌اند. این نمایندگان فراکسیون جوانان مجلس را تشکیل داده‌اند که در آن برای نیازهای فعلی و آینده جوانان برنامه ریزی می‌کنند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: رهبری خردمند جمهوری اسلامی ایران به حضور موثر جوانان در حکمرانی، علم و تکنولوژی تاکید دارند و این راهبری ایشان است که ایران را حائز رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف علمی ازجمله نانوفناوری، پزشکی پیشرفته، انرژی‌های پاک، زیست فناوری، هوافضا، سلول‌های بنیادی و هوش مصنوعی کرده است و این یعنی باور به جوان‌ها نه شعار برای جوان‌ها.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=181710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰