تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
7

روابط آزاد و زنان بی حجاب در سریالِ سلمان فارسی

  • کد خبر : 182134
  • 06 فروردین 1402 - 10:05
روابط آزاد و زنان بی حجاب در سریالِ سلمان فارسی
مساله حجاب که در سال های اخیر دغدغه‌ای اساسی برای سازندگان فیلم ها و سریال‌ها بوده حالا بعضی منابع خبرداده اند در سریال سلمان فارسی این چالش مرتفع شده باشد.

جمهوریت – شنیده می‌شود مسوولان تلویزیون امتیازهای ویژه‌ای را برای سریال سلمان فارسی تدارک دیده اند.

به گزارش کافه سینما از سایت سینما مثبت با توجه به حضور بازیگران خارجی در مقابل دوربین این سریال امکانی را فراهم کرده‌اند تا در بخش‌هایی از سریال روابط طبیعی و آزادانه‌تری میان شخصیت‌های داستانی از نظر حجاب و تماس‌های زن و مرد فراهم شود تا این بخش‌ها قابل باور‌تر باشد. شاید هم علت اعلام تاریخ‌های طولانی برای پخش سریال این مساله باشد که با گذشت زمان، شرایط اجتماعی برای نمایش این بخش از سریال مهیا شود.نکته قابل تامل اینکه تاکنون تصاویری از بازیگران زن خارجی این سریال نظیر خریستینا سوتیریو بازیگر یونانی منتشر نشده است.

در طول سال‌های گذشته همواره مساله حجاب دغدغه‌ای اساسی برای سازندگان سریال‌ها بوده است. در سال گذشته برخی سریال‌های امنیتی موفق شدند تا با به کارگیری بازیگران خارجی، تصاویری بدون حجاب از بازیگران زن به نمایش گذاشته و مشکل باورپذیری این بخش‌ها را حل کنند.حالا به نظر می‌رسد این الگو با اندکی توسعه! در سریال سلمان فارسی پیاده شده است…

خریستینا سوتیریو بازیگر یونانی سریال سلمان فارسی

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=182134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰