تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
13

بیوگرافی “المیرا دهقانی” ازدواج و همسرش + تصاویر

  • کد خبر : 1838
  • 04 مرداد 1397 - 23:35
بیوگرافی “المیرا دهقانی” ازدواج و همسرش + تصاویر

المیرا دهقانی دارای مدرک فوق‌ لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌ زاده همکاری کرد. اولین سریالی که المیرا دهقانی در آن بازی کرده است […]

المیرا دهقانی دارای مدرک فوق‌ لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌ زاده همکاری کرد.

اولین سریالی که المیرا دهقانی در آن بازی کرده است سریال “همه چیز آنجاست” به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. المیـرا دهقانی همچنین در سریال “هشت و نیم دقیقه” شهرام شاه حسینی بازی کرده است. در سریال هشت و نیم دقیقه وی ایفاگر نقش مریم مادر احسان است.

 

 

بیوگرافی المیرا دهقانی و همسرش + تصاویر

 

خانواده المیرا دهقانی

از عکس های المیرا دهقانی در صفحات مجازی مشخص هست که احتمالا خانواده ای پنج نفره هستند. پدر ، مادر و دو خواهر که احتمالا خانواده المیرا دهقانی اعضای دیگری هم داشته باشد که در صفحات مجازی اشاره نکرده است.

 

 

بیوگرافی المیرا دهقانی و همسرش + تصاویر

 

المیرا دهقانی در سریال هشت و نیم دقیقه

 

گریم جالب و متفاوتی که این بازیگر داشته علامت سوال های زیادی در ذهن ها ایجاد کرده بود که این شخصیت کدام بازیگر می تواند باشد؟
گریم المیرا دهقانی جنجال های زیادی در پی داشت که در بعضی از کانال های تلگرامی نقش مریم در سریال هشت و نیم دقیقه را مهناز افشار معرفی کرده بودند!

المیرا دهقانی بازیگر سریال هشت و نیم دقیقه است که در نقش مریم مادر احسان (سام درخشانی) بازی می کند. المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام طاهر شده است، شاید کمتر کسی او را به یاد آورد به ویژه که در سریال هشت و نیم دقیقه گریم بسیار متفاوتی دارد اما اگر یادتان باشد المیرا دهقانی در سریال همه چیز آنجاست در نقش یاسمن دختر مدیر شرکت (حسن اسدی) بازی کرده است. این دومین همکاری المیرا دهقانی با شهرام شاه حسینی است.

 

گفتگو با المیرا دهقانی

 

المیرا دهقانی در گفت‌و‌گو با «سینماسینما»، در مورد جریان انتشار تصویر گریم خود در سریال هشت و نیم دقیقه چنین توضیح داد:  «آقای شاه‌حسینی چندان تمایلی نداشتند عکسی از من با گریم، پیش از نمایش بخش‌های مربوط به بازی‌ام در سریال منتشر شود و با اینکه هیچ‌گاه دلیل این موضوع را از او نخواستم، اما به نظرم هدف ایشان آن بود که انتشار تصویر من با گریم ذهنیت مخاطب را بهم نریزید.»

او ادامه داد: «من در این سریال در نقش زنی جذامی و مسن‌تر از خودم بازی کرده بودم. تصور می‌کنم آقای شاه‌حسینی نمی‌خواستند با انتشار عکس من قبل از پخش سریال برای مخاطب ذهنیت ساخته شود و اختلاف سنی خود من و نقش روشن شود تا به این ترتیب در تاثیرگذاری و باروپذیری نقش خدشه‌ای وارد نشود.»

المیرا دهقانی گفت: «اما نمی‌دانم به چه ترتیب بود که عکس من با گریم در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. نکته در اینجا بود که حتی اسم من به عنوان صاحب عکس هم مطرح نشد و عکس به اسم بازیگر دیگری که اغلب خانم مهناز افشار نامیده شد در فضای مجازی منتشر شد. من این مساله را ناشی از شیطنت‌های فضای مجازی می‌دانم.»

 

 

بیوگرافی المیرا دهقانی و همسرش + تصاویر

 

المیرا دهقانی ، ازدواج و همسرش

 

المیرا دهقانی ازدواج نکرده و مجرد است و هیچ پستی راجب به ازدواج ، نامزد و یا همسر خود در صفحات مجازی خود منتشر نکرده است. و عکس هایی که در فضای مجازی به عنوان همسر وی تیتر زده میشوند صحت ندارد و شایعه است.

 

بیوگرافی المیرا دهقانی + تصاویر

عکس قدیمی المیرا دهقانی

 

بیوگرافی المیرا دهقانی + تصاویر

عکس المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش

 

بیوگرافی المیرا دهقانی + تصاویر

عکس کودکی المیرا دهقانی

 

عکس نوجوانی المیرا دهقانی

عکس نوجوانی المیرا دهقانی

 

بیوگرافی المیرا دهقانی و همسرش + تصاویر

عکس اینستاگرامی المیرا دهقانی

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰