تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

پرداخت ۲۵۵ میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان

  • کد خبر : 18849
  • 13 دی 1397 - 12:09
پرداخت ۲۵۵ میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان

به گزارش جمهوریت ; رئیس کمیته امداد نکا گفت: ۲۵۵ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به ۱۰۱ نفر از نیازمندان نکا در سالجاری پرداخت شد . حسین بریمانی ورندی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند، وام هایی کارگشایی با سرانه ای بین […]

به گزارش جمهوریت ;

پرداخت 255 میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد نکا گفت: ۲۵۵ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به ۱۰۱ نفر از نیازمندان نکا در سالجاری پرداخت شد .

حسین بریمانی ورندی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند، وام هایی کارگشایی با سرانه ای بین یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود.

وی افزود: به ۱۰۱ نفر از نیازمندان با اعتباری بیش از ۲۵۵ میلیون تومان وام کارگشایی از منابع داخلی کمیته امداد نکا پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد نکا گفت: وام کارگشایی در بخش های تحصیلی ، مسکن ، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت می شود .

بریمانی ورندی در خصوص منابع تامین اعتبار این وام گفت: بخشی از این منابع از طریق بازپرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمدهای صدقات و بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیرین در صندوق امداد ولایت تامین می شود.

وی همچنین گفت: ۴۲ نفر از افراد دریافت کننده وام کارگشایی به مبلغ ۱۱۸ میلیون تومان افراد غیر تحت حمایت کمیته امداد بوده اند .

بریمانی افزود: مردم خیر و نوعدوست ، بازاریان و اصناف می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه ساز رفع مشکلات خانواده ها نیازمند شهرستان باشند.

 در شهرستان نکا سه هزار خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند .

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=18849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰