تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

موبایل منعطف سامسونگ با دوربین سه گانه عرضه می شود؟

  • کد خبر : 18899
  • 13 دی 1397 - 14:34
موبایل منعطف سامسونگ با دوربین سه گانه عرضه می شود؟

به گزارش جمهوریت ; انتهای سال ۲۰۱۸ بود که سامسونگ به ناگهان تصمیم گرفت تا تعداد دوربین اصلی موبایل های خود را افزایش دهد و در نتیجه آن دوربین سه گانه گلکسی A7 2018 و دوربین چهارگانه گلکسی A9 2019 را شاهد بودیم. همچنین می دانیم که گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با دوربین سه […]

به گزارش جمهوریت ;

انتهای سال ۲۰۱۸ بود که سامسونگ به ناگهان تصمیم گرفت تا تعداد دوربین اصلی موبایل های خود را افزایش دهد و در نتیجه آن دوربین سه گانه گلکسی A7 2018 و دوربین چهارگانه گلکسی A9 2019 را شاهد بودیم. همچنین می دانیم که گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با دوربین سه گانه ارایه خواهد شد. با کنار هم قرار دادن این دانسته ها می بینیم که مثبت بودن پاسخ این سوال که موبایل منعطف سامسونگ با دوربین سه گانه عرضه می شود؟ خیلی دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

موبایل منعطف سامسونگ

موبایل منعطف سامسونگ

طبق گزارش ETNews سامسونگ در حال تلاش برای تامین ماژول دوربین سه گانه برای موبایل منعطف خود است. ما اطلاعات مختلفی درباره موبایل منعطف سامسونگ خواندیم، مثلا اینکه شاید سامسونگ گلکسی اف (Galaxy F) احتمالا باتری ۵ تا ۶ هزار میلی آمپری باشد یا اینکه سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود. حتی درباره اینکه چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است هم صحبت کردیم.

درباره دوربین موبایل منعطف سامسونگ خواندیم که احتمالا یک دوربین دوگانه داشته باشد اما این بار گزارش می رسد که موبایل منعطف سامسونگ با دوربین سه گانه عرضه می شود.

یک ماه پیش بود که رزلوشن نمایشگر منعطف سامسونگ Infinity Flex مشخص شد و در ترنجی با هم به بحث نشستیم که آیا کاربردی است و نظرات مختلفی را شاهد بودیم. نظر شما چیست؟ موبایل منعطف سامسونگ در قامت یک پرچمدار همه چیز تمام ارایه خواهد شد یا بیشتر متمرکز بر منعطف بودن است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=18899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰