تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

احتمالا درآمد اپل در چارک آخر سال ۲۰۱۸ تنها ۸۴ میلیارد دلار است

  • کد خبر : 18966
  • 13 دی 1397 - 17:34

به گزارش جمهوریت ; دو روز پیش در ترنجی خواندیم که درآمد هوآوی برای اولین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار در سال عبور کرد. این در حالی است که خبر می رسد احتمالا درآمد اپل در چارک آخر سال ۲۰۱۸ تنها ۸۴ میلیارد دلار است که این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. در ادامه با ترنجی […]

به گزارش جمهوریت ;

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که درآمد هوآوی برای اولین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار در سال عبور کرد. این در حالی است که خبر می رسد احتمالا درآمد اپل در چارک آخر سال ۲۰۱۸ تنها ۸۴ میلیارد دلار است که این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

عدد ۸۴ میلیارد دلار اصلا کم نیست اما وقتی که اپل عموما درآمد بین ۸۹ تا ۹۴ میلیارد دلار را ثبت می کرده است، این عدد نگران کننده است. آیفون های اپل واقعا گران قیمت هستند و به نظر می رسد که اپل نتوانسته آنقدر که باید آیفون بفروشند حتی میانگین قیمت بالا هم نتوانسته به کوپرتینویی ها کمک کند.

تیم کوک معتقد است که این کاهش درآمد مستقیما به دلیل مشکلات امریکا و چین است و پول درنیاوردن اپلی ها تقصیر چینی هاست! خب این عجیب است اما بعید نیست، به هر حال بازار چین بازاری است که اپل دست کوتاهی از آن دارد ولی خب اینجا سوال پیش می آید که مگر دست برند چینی هوآوی به بازار امریکا باز است؟

این افت های اپل زنگ خطری است که آن ها باید به وضوح بشوند و در بازاری که پرچمدارهای اقتصادی عالی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار ارایه می شوند، به فکر فروش موبایل های ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ دلاری نباشد! نظر شما چیست؟ فکر می کنید رکورد درآمد اپل برای چارک آخر سال ۲۰۱۸ همین عدد خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=18966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰