تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
9

عکس/غیرقابل باورترین تصویری که در تاریخ فوتبال آلمان دیده شده است!

  • کد خبر : 191
  • 06 تیر 1397 - 22:38
عکس/غیرقابل باورترین تصویری که در تاریخ فوتبال آلمان دیده شده است!

تیم ملی آلمان در روزی عجیب و در شرایطی که می توانست با پیروزی با حداقل اختلاف هم راهی دور بعدی جام جهانی شود، مقابل کره جنوبی با ۲ گل مغلوب شد تا خیلی زودتر از حد تصور راهی خانه شود.   با این شکست، ژرمن ها در رتبه آخر گروه خود قرار گرفتند و […]

تیم ملی آلمان در روزی عجیب و در شرایطی که می توانست با پیروزی با حداقل اختلاف هم راهی دور بعدی جام جهانی شود، مقابل کره جنوبی با ۲ گل مغلوب شد تا خیلی زودتر از حد تصور راهی خانه شود.

 

با این شکست، ژرمن ها در رتبه آخر گروه خود قرار گرفتند و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی رخ داد تا تیمی در ۶۴ سال اخیر همیشه حداقل به جمع ۸ تیم پایانی رسیده و در هزاره جدید همیشه در نیمه نهایی جام حاضر بوده است، این بار در اولین مرحله از دور رقابت ها کنار رفت تا بزرگ ترین شگفتی جام جهانی رقم بخورد.

 

این تصویر، بی شک یکی از تلخ ترین تصاویر مخابره شده در تاریخ فوتبال آلمان بوده اما آنها بارها نشان داده اند که بازگشت تخصص آنهاست و شاید به زودی این شکست بزرگ جای خود را به یک موفقیت بدهد.

KAZAN, RUSSIA – JUNE 27: A big screen displays the final standings of the group F table after the 2018 FIFA World Cup Russia group F match between Korea Republic and Germany at Kazan Arena on June 27, 2018 in Kazan, Russia. (Photo by Shaun Botterill/Getty Images)

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰