تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
7

قیمت لبنیات افزایش یافت/ رشد ۹ درصدی نرخ شیرخام

  • کد خبر : 1929
  • 06 مرداد 1397 - 10:05
قیمت لبنیات افزایش یافت/ رشد ۹ درصدی نرخ شیرخام

به گزارش جمهوریت ؛سید احمد مقدسی رییس انجمن صنفی گاوداران ایران از ابلاغ نرخ جدید شیرخام و لبنیات توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: متاسفانه  وزیر صنعت، معدن و تجارت این مصوبه را بدون اینکه به امضای وزیرجهاد کشاورزی برسد، در تاریخ ۹۷.۵.۲ ابلاغ کرده است. وی با بیان اینکه در نهایت […]

به گزارش جمهوریت ؛سید احمد مقدسی رییس انجمن صنفی گاوداران ایران از ابلاغ نرخ جدید شیرخام و لبنیات توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: متاسفانه  وزیر صنعت، معدن و تجارت این مصوبه را بدون اینکه به امضای وزیرجهاد کشاورزی برسد، در تاریخ ۹۷.۵.۲ ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه در نهایت قیمت شیرخام بعد از این کشمکش با ۹ درصد افزایش ۱۵۷۰ تومان تعیین شد، افزود: پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای نرخ شیرخام ۱۷۵۰ تومان بود. ضمن اینکه قیمت تمام شده تولید شیرخام برای دامداران ۱۷۵۰ تومان است و ۱۰ درصد سود برای تولیدکنندگان نیز باید به این رقم افزوده شود.

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: پیش از این وزیرجهاد کشاورزی در نامه ای به رییس جمهور خواستار افزایش ۱۸ درصد نرخ شیرخام بعد از ۴ سال و افزایش ۱۵ درصدی لبنیات شده بود و از حسن روحانی خواسته بود این اجازه را صادر کند.

به گفته مقدسی قیمت لبنیات نیز افزایش یافته و نرخ هر بطری شیر ۲۷۰۰ تومانی به ۲۹۵۰ تومان رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰