تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پایان مسابقات بدمینتون رنکینگ بانوان با قهرمانی عابد خجسته/ آقایی سوم شد

  • کد خبر : 19435
  • 14 دی 1397 - 22:09

به گزارش جمهوریت ; ثمین عابد خجسته قهرمان مرحله سوم مسابقات رنکینگ بدمینتون ایران شد و ثریا آقایی بدمینتون باز مطرح ایران به مقام سوم رسید. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان به میزبانی سمنان برگزار شد و در پایان نفرات قهرمان مشخص شدند.در […]

به گزارش جمهوریت ;

بدمینتون- ثریا اقایی

ثمین عابد خجسته قهرمان مرحله سوم مسابقات رنکینگ بدمینتون ایران شد و ثریا آقایی بدمینتون باز مطرح ایران به مقام سوم رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، سومین و آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان به میزبانی سمنان برگزار شد و در پایان نفرات قهرمان مشخص شدند.
در فینال جدول انفرادی ثمین عابد خجسته در دو گیم پیاپی و با نتایج ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۱ توانست رومینا تاجیک را شکست دهد و به مقام قهرمانی رسید. رومینا تاجیک هم دوم شد.
همچنین ثریا آقایی از تهران به همراه زهرا کهریزی از البرز به مقام سوم مشترک رسیدند و صاحب مدال برنز شدند.

در جدول دونفره، تیم ثمین عابد خجسته و ستایش عبدالکریمی از توابع تهران با پیروزی برابر تیم یگانه تفرشی و نازنین زمانی از توابع تهران قهرمان شد.  
 
تیم دونفره حنان کبیری و هاجر کبیری از تهران به همراه تیم دونفره نسیم صفایی و هاله همدانچی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند و به مدال برنز دست یافتند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰