تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

حجم باتری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ۵۰۰ میلی آمپر بیشتر از نسل قبل خواهد بود

  • کد خبر : 19455
  • 14 دی 1397 - 23:34

به گزارش جمهوریت ; امروز عصر ما در ترنجی دیدیم که احتمالا حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. سوالی که در این بین به وجود می آید درباره هم باتری دو عضو بزرگتر خانواده گلکسی اس ۱۰ است. گفته می شود که حجم باتری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس […]

به گزارش جمهوریت ;

امروز عصر ما در ترنجی دیدیم که احتمالا حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. سوالی که در این بین به وجود می آید درباره هم باتری دو عضو بزرگتر خانواده گلکسی اس ۱۰ است. گفته می شود که حجم باتری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ۵۰۰ میلی آمپر بیشتر از نسل قبل خواهد بود و در ادامه آن هم درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آن طور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، سه قاب منتسب به گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس دیده می‌شود. این قاب ها همان اطلاعاتی که ما از قبل می‌دانستیم را به ما می‌دهند. برای مثال اینکه دو مدل پایین دوربین دوگانه و گلکسی اس ۱۰ پلاس دوربین سه گانه خواهد داشت.

موضوع دیگری که از روی این قاب ها مشخص می شود، چیزیست که مستقیما به خود قاب مربوط نیست اما روی آن نوشته شده است. حجم باتری اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ روی قاب آنها در این تصویر دیده می‌شود. همانطور که می بینید حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت ۳۱۰۰ میلی آمپر عنوان شده است. این ظرفیت اسمی همان باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که در شایعه قبلی برای این دستگاه دیدیم.

برای باتری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز هرکدام شاهد ۵۰۰ میلی آمپر افزایش حجم نسبت به گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هستیم. به این ترتیب حجم باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس با گلکسی نوت ۹ برابر میشود و ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. حجم باتری گلکسی اس ۱۰ نیز با حجم باتری گلکسی اس ۹ پلاس برابر می شود.

امیدواریم که این افزایش حجم به همراه چیپست کم مصرف تر و نسل جدید پنل های اولد یک افزایش طول عمر باتری قابل توجه به پرچمدار های ۲۰۱۹ سامسونگ اضافه کند. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰