تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

تلویزیون لول شدنی ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد | CES2019

  • کد خبر : 21056
  • 17 دی 1397 - 23:34
تلویزیون لول شدنی ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد | CES2019

به گزارش جمهوریت ; سال گذشته در همین نمایشگاه CES بود که ال جی همه را با یک تلویزیون لول شدنی جذاب غافل‌گیر کرد و اگر راستش را بخواهید من فکر می کنم تلویزیون های آتی به این فرم فکتور در می‌آیند. این تلویزیون هنوز به صورت رسمی ارایه نشده است ولی امشب خبر می […]

به گزارش جمهوریت ;

سال گذشته در همین نمایشگاه CES بود که ال جی همه را با یک تلویزیون لول شدنی جذاب غافل‌گیر کرد و اگر راستش را بخواهید من فکر می کنم تلویزیون های آتی به این فرم فکتور در می‌آیند. این تلویزیون هنوز به صورت رسمی ارایه نشده است ولی امشب خبر می رسد که تلویزیون لول شدنی ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

تمام این تصاویر متحرک قرار است که یک شگفتی جذاب که سر از هزینه های R&D ال جی سربرآورده را نشان می دهند. ال جی این تلویزیون ۶۵ اینچی OLED 4K لول شدنی قرار است که امسال به فروش عمومی برسد و نام آن Signature OLED TV R است. تلویزیونی که برمبنای تلویزیون بسیار باریک و تا حدی منعطف Singnature ال جی توسعه داده شده است.

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

این نمونه خیلی شبیه به نمونه پیش ساخته قبلی ال جی است اما این شرکت توانسته آن را کامل تر کند و یک بلندگوی دالبی ۱۰۰ واتی را به آن اضافه کرده اند که خیلی جذاب‌ترش می کند. ما می دانیم که تلویزیون لول شدنی ال جی می تواند در چند حالت قرار بگیرد، مثلا برای پخش موسیقی به اندازه یک نوار باز بماند، برای پخش ویدیو با نسبت های تصویر محتلف به حالت های مختلف باز شوند و وقتی که نیازش ندارید، نباشد! آ … نمی دانم چرا این به ذهنم زد اما خوشا به حال آقا دزده که این مجموعه لول شده را بزند زیر بغل و ….

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

از دستیار صوتی الکسا در تلویزیون لول شدنی ال جی پشتیبانی می شود، دستیار هوشمند صوتی گوگل یعنی گوگل اسیستنت نیز در سیستم عامل WebOS الجی یکپارچه شده است. همچنین پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل نیز در آن ارایه می شود.

این تلویزیون Signature OLED TV R ال جی قطعا ارزان نیست اما به شدت تلویزیون جذابی است و من فکر می کنم آینده تلویزیون هاست. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=21056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰