تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو تا دو هفته دیگر شروع می‌شود

  • کد خبر : 21298
  • 18 دی 1397 - 14:34
دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو تا دو هفته دیگر شروع می‌شود

به گزارش جمهوریت ; مدیرعامل ایران خودرو در خصوص توقف پیش فروش محصولات ایران خودرو تا زمان اعلام قیمت‌های جدید گفت ما در دو هفته گذشته نیز محصولاتمان را پیش فروش کردیم و تا دو هفته دیگر نیز مرحله جدید پیش فروش خودرو را شروع می‌کنیم. هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو با حضور در افتتاحیه سومین […]

به گزارش جمهوریت ;

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص توقف پیش فروش محصولات ایران خودرو تا زمان اعلام قیمت‌های جدید گفت ما در دو هفته گذشته نیز محصولاتمان را پیش فروش کردیم و تا دو هفته دیگر نیز مرحله جدید پیش فروش خودرو را شروع می‌کنیم.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو با حضور در افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر بدقولی این شرکت در تحویل خودرو به مشتریان عنوان کرد به دلیل مشکلاتی چون تامین نشدن قطعات خودرو برای تولید محصولات خود با مشکل مواجه شدیم و به همین دلیل نتوانستیم در موعد مقرر خودروهای مشتریان را به آن‌ها تحویل دهیم، اما مشتریان نگران نباشند و خودروهای پیش فروش‌شده با کمی تاخیر به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو به زودی شروع می‌شود

هاشم یکه‌زارع در پاسخ به این سوال که آیا متوقف شدن پیش فروش محصولات ایران خودرو به دلیل تاخیر در اعلام قیمت جدید خودروها است، گفت:

تمامی پیش فروش‌هایی که در سایت ایران خودرو انجام می‌شود با مجوز وزارت صنعت اجرا شده و ما در دو هفته گذشته نیز پیش فروش خودرو انجام داده‌ایم و انشالله تا دو هفته دیگر نیز مرحله جدید پیش فروش خودرو را شروع می‌کنیم.

وی ادامه داد ما و سایر خودروسازان داخلی به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد اولیه از دولت خواسته‌ایم تا قیمت‌ خودرو را اصلاح کند تا همانند سایر کالاها افزایش داشته باشد، اما این اصلاح قیمت باید در قالب ابلاغیه از سوی وزارت صنعت اعلام شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات ایران خودرو با افزایش قیمت خودرو برطرف می‌شود یا خیر، جواب داد بیشتر مشکلات ایران خودرو و خودروسازان داخلی به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده و همه باید به خودروسازان کمک کنند. هرچند تمامی این مشکلات با اصلاح یا افزایش قیمت خودرو برطرف نمی‌شود، اما تاثیرگذار خواهد بود. وی در ادامه افزود یکی از اهداف ایران خودرو این است که خودرو با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا خودروهای پرتیراژ کمترین افزایش قیمت را داشته باشند. همچنین افزایش قیمت خودرو باید به صورت پلکانی باشد و یک‌شبه انجام نخواهد شد. هاشم یکه زارع در مورد تحویل خودروهای پژو ۲۰۰۸ نیز توضیح داد تحویل این خودروها به نوبت در حال انجام است و سود تاخیر نیز بر اساس قرارداد به مشتریان پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=21298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰