تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آسیب دیدگی بازیکن تاثیرگذار عربستان جدی نیست

  • کد خبر : 21669
  • 19 دی 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; آسیب‌دیدگی بازیکن تاثیرگذار و کلیدی تیم ملی عربستان، هواداران این تیم را نگران کرد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نمایش بسیار خوبی داشت و توانست با چهار گل کره شمالی را از پیش رو بردارد. […]

به گزارش جمهوریت ;

آسیب‌دیدگی بازیکن تاثیرگذار و کلیدی تیم ملی عربستان، هواداران این تیم را نگران کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نمایش بسیار خوبی داشت و توانست با چهار گل کره شمالی را از پیش رو بردارد.

در دقیقه ۷۸ این دیدار یاسر الشهرانی، بازیکن کلیدی و تاثیرگذار عربستان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و همین باعث شد تا هواداران فوتبال در این کشور نگران شوند.

با وجود این که آسیب‌دیدگی این بازیکن کلیدی سعودی‌ها جدی به نظر می‌رسید اما یورو اسپورت عربی نوشت که الشهرانی به احتمال خیلی زیاد در دیدار بعدی تیمش حضور خواهد داشت و تنها به استراحت دو سه روزه نیاز دارد.

هواداران فوتبال در عربستان بعد از آسیب‌دیدگی سلمان الفرج و خط خوردن او در آستانه جام ملت‌های آسیا اصلا دوست ندارند که یک بازیکن کلیدی دیگر تیم آنها این جام را از دست بدهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=21669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰