تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

دیدار نماینده افغانستان با وزیر خارجه پاکستان در اسلام‌آباد

  • کد خبر : 21839
  • 19 دی 1397 - 12:09

به گزارش جمهوریت ; فرستاده افغانستان در جریان دیدارش با وزیر خارجه پاکستان به بررسی اوضاع در منطقه پرداخت و دو طرف بر احیای صلح در افغانستان تاکید کردند. به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، عمر داوودزای، فرستاده دولت کابل با شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در اسلام آباد دیدارکرد. وزارت خارجه […]

به گزارش جمهوریت ;

فرستاده افغانستان در جریان دیدارش با وزیر خارجه پاکستان به بررسی اوضاع در منطقه پرداخت و دو طرف بر احیای صلح در افغانستان تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، عمر داوودزای، فرستاده دولت کابل با شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در اسلام آباد دیدارکرد.

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرستاده دولت کابل در جهت به دست آوردن حمایت اسلام آباد برای روند صلح، تمایل دولت افغانستان را برای همکاری نزدیک با پاکستان در تمامی زمینه‌ها اعلام کرد.

این دیدار چند روز پس از آن صورت گرفت که طالبان افغانستان از حضور در دور چهارم مذاکرات مستقیم با دولت آمریکا در عربستان امتناع کرد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه پاکستان همچنین آمده است: دولت اسلام آباد به دنبال کمک به مردم افغانستان و پایان دادن خشونت در این کشور و احیای صلح و عظمت در این کشور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=21839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰