تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گوشی شارپ آکواس زیرو به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای ۶ اینچ جهان معرفی شد

  • کد خبر : 22065
  • 19 دی 1397 - 20:34
گوشی شارپ آکواس زیرو به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای ۶ اینچ جهان معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; گوشی شارپ آکواس زیرو (Sharp AQUOS Zero) به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای ۶ اینچ در تایوان معرفی شد. در ادامه مشخصات گوشی هوشمند جدید شارپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. گوشی Sharp AQUOS Zero به صورت رسمی در تایوان معرفی شد. شرکت شارپ مدعی‌ست که این سبک‌ترین اسمارت فون ۶ […]

به گزارش جمهوریت ;

گوشی شارپ آکواس زیرو (Sharp AQUOS Zero) به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای ۶ اینچ در تایوان معرفی شد. در ادامه مشخصات گوشی هوشمند جدید شارپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گوشی Sharp AQUOS Zero به صورت رسمی در تایوان معرفی شد. شرکت شارپ مدعی‌ست که این سبک‌ترین اسمارت فون ۶ اینچی جهان بوده و دارای صفحه نمایش ناچ، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و یک سنسور دوربین قدرتمند در بخش عقب است.

این اسمارت فون جدید با وزن ۱۴۶ گرم و صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ اولد (OLED) به یک شاسی با دوام و سبک از جنس آلیاژ منیزیم مجهز شده و قست پشتی آن نیز از فیبر کربن ساخته شده است. صفحه نمایش گوشی شارپ آکواس زیرو از کیو اچ دی پلاس و وضوح ۱۴۴۰×۲۹۹۲ پیکسل در کنار طیف گسترده‌ای از رنگ‌های DCI-P3 و تکنولوژی تصاویر اچ دی آر دالبی ویژن برخوردار است؛ همچنین شاهد محافظ گوریلا گلاس ۵ جهت حفاظت از نمایشگر دستگاه هستیم.

چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم در کنار دو IC برای شارژ، باعث کنترل حرارت در هنگام بازی با اسمارت فون و تماشای فایل‌های ویدیویی خواهد شد. گوشی شارپ آکواس زیرو دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بوده و از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی (MicroSD) پشتیبانی نمی‌کند. این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید ۹ پای (Android 9 Pie) در کنار رابط کاربری شارپ برخوردار است. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون نیز توسط یک باتری ۳۱۳۰ میلی‌آمپر ساعاتی تامین می‌شود.

گوشی شارپ آکواس زیرو

این دستگاه در بخش عقب دارای سنسور دوربین ۲۲٫۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 در کنار قابلیت ضد لرزش به منظور گرفتن ویدیوهای تثبیت‌شده است؛ همچنین در بخش سلفی شاهد یک سنسور ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 هستیم. اینطور که پیداست، تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) برای هر دو دوربین جهت تشخیص صحنه تعبیه شده است.

گوشی هوشمند جدید شارپ از یک سیم کارت، شبکه ۴G LTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱ ای سی، نسخه پنجم بلوتوث، جی پی اس (GPS) و ان اف سی (NFC) پشتیبانی می‌کند، همچنین این دستگاه از ویژگی تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت که در بخش عقب آن تعبیه شده برخوردار است.

برای افراد علاقه‌مند به موسیقی، گوشی هوشمند AQUOS Zero صدای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس تولید می‌کند. این دستگاه دارای تاییدیه IP68 بوده و نشان از مقاومت آن در برابر گرد و غبار و همچنین تماس با آب دارد. گوشی شارپ آکواس زیرو در تایوان با قیمت ۶۴۸ دلار وارد شده است و از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=22065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰