تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود

  • کد خبر : 22177
  • 20 دی 1397 - 2:34
گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود

به گزارش جمهوریت ; ما تقریبا همه چیز را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم و در عین حال هیچ چیز درباره آن ها نمی دانیم! چیزی که البته درباره Beyond 0 یا SM-G970‌ یا ساده ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم این است که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ندارد و […]

به گزارش جمهوریت ;

ما تقریبا همه چیز را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم و در عین حال هیچ چیز درباره آن ها نمی دانیم! چیزی که البته درباره Beyond 0 یا SM-G970‌ یا ساده ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم این است که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ندارد و این حسگر روی لبه دستگاه قرار می گیرد. این نکته شایعه امشب نیست، نکته شایعه امشب این است که می گوید گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

اگر به یاد داشته باشید این قاب گلکسی اس ۱۰ لایت بود که لو رفت و خب جایگاه حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه کاملا مشخص است. بازه ای بود که شایعه منتشر شد که شاید گلکسی اس ۱۰ لایت با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه شود اما برخلاف دو یا حتی سه برادر بزرگتر خود ظاهر نشود و اولتراسونیک نباشد.

حالا اما گزارشی دیگر به ما می گوید که این دستگاه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ندارد و نکته مهم تر این است که در این گزارش نام گلکسی اس ۱۰ لایت را گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) عنوان کرده اند. اینکه سامسونگ از عنوان لایت استفاده نکند دور از ذهن نیست، به خصوص که در ترنجی خواندیم این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزیوس ۹۸۲۰ ارایه می شود.

E برای Economy یا چی؟

می توان متصور شد که E برای Economy باشد و می تواند هم برای مورد دیگری باشد و حتی می تواند اصلا نام اشتباهی گزارش شده باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام گلکسی اس ۱۰ ارزان چه باشد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=22177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰