تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

به رسمیت شناختن مادورو توسط کشورهای همسایه اوضاع ونزوئلا را پیچیده‌تر می‌کند

  • کد خبر : 23357
  • 22 دی 1397 - 14:09
به رسمیت شناختن مادورو توسط کشورهای همسایه اوضاع ونزوئلا را پیچیده‌تر می‌کند

به گزارش جمهوریت ; سفیر روسیه در ونزوئلا گفت که واکنش کشورهای همسایه به ریاست‌جمهوری این کشور به وخیم‌تر شدن اوضاع در کارکاس نخواهد انجامید. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر زائیمسکی» سفیر روسیه در ونزوئلا، امروز -شنبه- گفت که عدم به رسمیت شناختن «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهوری این کشور آمریکای لاتین، از […]

به گزارش جمهوریت ;

به رسمیت شناختن مادورو توسط کشورهای همسایه اوضاع ونزوئلا را پیچیده‌تر می‌کند

سفیر روسیه در ونزوئلا گفت که واکنش کشورهای همسایه به ریاست‌جمهوری این کشور به وخیم‌تر شدن اوضاع در کارکاس نخواهد انجامید.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر زائیمسکی» سفیر روسیه در ونزوئلا، امروز -شنبه- گفت که عدم به رسمیت شناختن «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهوری این کشور آمریکای لاتین، از سوی کشورهای همسایه اوضاع سیاسی را در این کشور پیچیده‌تر می‌کند. 

وی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: «به باور من تنها نتیجه این رویکردهای سیاسی از سوی ایالات متحده،‌ گروه لیما و اتحادیه اروپا از میان رفتن شانس رسیدن به یک راه‌حل سیاسی است. در این زمینه، موضع مکزیک هوشمندانه‌تر به‌نظر می‌رسد، چراکه به‌جای بایکوت کارکاس تلاش برای آرام کردن اوضاع دارد.»

وی همچنین افزود که موضع اغلب کشورهای آمریکا لاتین در قبال ونزوئلا به بدتر شدن اوضاع در این کشور خواهد انجامید. 

زائیمسکی گفت: «گمان نمی‌کنم که این امر به بدتر شدن اوضاع اقتصادی و اجتماعی در ونزوئلا بینجامد. همچنین گمان نمی‌کنم که انتقاد این کشورها از انتخابات ۲۰ می به تغییری در عرصه بین‌المللی بینجامد.»

 

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=23357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰