تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

وان پلاس ۷ احتمالا با طراحی کشویی ارایه شود

  • کد خبر : 23581
  • 22 دی 1397 - 20:34

به گزارش جمهوریت ; حتما به یاد دارید که دو ماه پیش شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد. به نظر می رسد که وان پلاس نیز به این مکانیسم کشویی ایمان آورده است و قرار است وان پلاس ۷ احتمالا با طراحی […]

به گزارش جمهوریت ;

حتما به یاد دارید که دو ماه پیش شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد. به نظر می رسد که وان پلاس نیز به این مکانیسم کشویی ایمان آورده است و قرار است وان پلاس ۷ احتمالا با طراحی کشویی ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، دو نسخه برش نخورده وان پلاس ۶T و احتمالا وان پلاس ۷ دیده می شود. معمولا قاب برش نخورده در جهت لو نرفتن طراحی دستگاه است اما این بار گویا به صورت معکوس عمل کرده است! چطور؟ اینطور که در تصویر بالا می بینید، ابتدا یک دستگاه می بینیم بدون بریدگی نمایشگر و این خیلی جذاب است اما کمی که می گذرد این سوال در ذهن ما پیش می آید که پس آن سوراخ های بالای قاب برش نخورده چیست؟!

مشخصا اگر کمی به طراحی های احتمالی فکر کنید به این نتیجه می رسید که این سوراخ برای چیزی در نظر گرفته شده است. کمی تخیلی ترش می شود ماژول دوربین و کمی قابل هضم‌تر می شود که وان پلاس هم طراحی کشویی را برای وان پلاس ۷ یا شاید حتی وان پلاس ۷T در نظر بگیرد.

ایده موبایل کشویی می تواند جذاب باشد اما برای نسخه اصلی یک پرچمدار مواردی همچون مقاومت در برابر آب را حذف خواهد کرد. امروز البته در ترنجی خواندیم که وان پلاس ۲۰۱۹ از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهند کرد. فکر می کنید که این تغییر اساسی تصمیم خوبی برای وان پلاس باشد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=23581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰