تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

شارژر وایرلس اپل Air Power پش از ۱۶ ماه بالاخره وارد فاز تولید شد

  • کد خبر : 23877
  • 23 دی 1397 - 14:34
شارژر وایرلس اپل Air Power پش از ۱۶ ماه بالاخره وارد فاز تولید شد

به گزارش جمهوریت ; اپل همرمان با معرفی آیفون های ۲۰۱۷ بود که از شارژر وایرلس خاص خود به نام Air Power رونمایی کرد. این شارژر می تواند به صورت همزمان سه دستگاه با قابلیت شارژر وایرلیس اپل از جمله ایرپاد، اپل واچ و آیفون را شارژر کند. بالاخره شارژر وایرلس اپل Air Power پش از […]

به گزارش جمهوریت ;

اپل همرمان با معرفی آیفون های ۲۰۱۷ بود که از شارژر وایرلس خاص خود به نام Air Power رونمایی کرد. این شارژر می تواند به صورت همزمان سه دستگاه با قابلیت شارژر وایرلیس اپل از جمله ایرپاد، اپل واچ و آیفون را شارژر کند. بالاخره شارژر وایرلس اپل Air Power پش از ۱۶ ماه بالاخره وارد فاز تولید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

شارژر وایرلس ایرپاور اپل

شارژر وایرلس ایرپاور اپل

پس از گذشت فرصت نهایی تولید شارژر وایرلس اپل ایرپاور بالاخره ایت شرکت شارژر خود را به تولید انبوه رسانده است. به هر حال این بهتر از هیچگاه تولید نشدن است دیگر، نه؟

منبعی به نام ChargerLAB ادعا می کند که منابع نزدیکی به اپل دارد و می گوید که شرکت Luxshare Precision تولید شارژر ایرپاور اپل را آغاز کرده است. شاید برای شما جالب باشد که این شرکت سازنده کابل های USB C و ایرپادهای اپل هم نقش دارد.

در حال حاضر اپل به صورت رسمی اعلام نکرده است که تولید شارژر بی سیم ایرپاور این شرکت در دست انجام است اما انتظار داریم که چند روز آینده شاهد سکشتن سکوت اپل باشیم و با اعلام رسمی یک انتظار طولانی را به پایان برسانند.

هر چند به نظر می رسد که شارژر بی سیم اپل یعنی ایرپاور (AirPower) پیش از معرفی رسمی باید شاهد ارایه نسل جدیدش باشد اما خب، فعلا شرایط این است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل می تواند این ابزار جانبی خود را به خوبی بفروشد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=23877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰