تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

سامسونگ ۶۱٪ و هوآوی ۲۳٪ کاربران اندروید ایران را تصاحب کرده اند

  • کد خبر : 24020
  • 23 دی 1397 - 17:34
سامسونگ ۶۱٪ و هوآوی ۲۳٪ کاربران اندروید ایران را تصاحب کرده اند

به گزارش جمهوریت ; عموما موسسه های قابل اتکایی برای بررسی بازار در ایران نداریم اما سرویس های همه‌گیر داریم که می توانند با انتشار داده ها به ما دید خوبی نسبت به بازار بدهند. کافه بازار که محبوب‌ترین فروشگاه نرم افزار اندرویدی ثالث در ایران است امروز آمار جالبی را برای توسعه دهنده های […]

به گزارش جمهوریت ;

عموما موسسه های قابل اتکایی برای بررسی بازار در ایران نداریم اما سرویس های همه‌گیر داریم که می توانند با انتشار داده ها به ما دید خوبی نسبت به بازار بدهند. کافه بازار که محبوب‌ترین فروشگاه نرم افزار اندرویدی ثالث در ایران است امروز آمار جالبی را برای توسعه دهنده های خود منتشر کرده است. از این گزارش جامع ما روی یک برش تمرکز ویژه ای خواهیم داشت که سهم برندهای اندرویدی از بازار ایران را نشان می دهد. این به ما می گوید که سامسونگ ۶۱٪ و هوآوی ۲۳٪ کاربران اندروید ایران را تصاحب کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سهم برند های مختلف برندهای اندرویدی از بازار ایران

سهم برند های مختلف برندهای اندرویدی از بازار ایران

همانطور که در نمودار بالا می بینید، سامسونگ با حدود ۶۱٪ از بازار اندروید ایران برند اول است. بیشترین سهم از محصولات اندرویدی سامسونگ برای گلکسی جی ۷ و گلکسی جی ۵ است. در حقیقت تقریبا می توان گفت از هر ۱۰ نفر کاربر اندرویدی ایران که کافه‌بازار را روی موبایل خود نصب دارند، یک نفر گلکسی جی ۷ و یک نفر گلکسی جی ۵ دارد که سهم بسیار قابل توجهی است.

هوآوی سهم حدود ۲۳ درصدی از بازار اندروید ایران را برای خود تصاحب کرده است که دومین رتبه برند پرفروش بازار ما به شمار می رود و فاصله زیادی با رتبه سوم دارد. دستگاه شاخص هوآوی در ایران را می توان یک پرچمدار از این شرکت دانست، یعنی هوآوی P8 که قابل توجه است. آنر ۴C نیز به عنوان یکی از خوش‌قیمت‌ترین و خوش‌مشخصات‌ترین در زمان خود فروش خوبی را داشته است.

جایگاه سوم و چهارم بازار اندروید ایران با تفاوت اندک در اختیار ال جی و سونی است. پنجمین رتبه نیز در اختیار تبلت‌های لنوو است. البته اینجا مشخصا اشاره نشده است که دستگاه های لنوو تبلت هستند اما خب اکثر فروش این برند روی تبلت های آن است.

به این ترتیب همان نتیحه بررسی بازار اندروید ایران قبلی تقریبا تکرار شده است. اگر شما جز توسعه‌دهنده‌های اندروید هستید و با کافه بازار همکاری می کنید، گزارش کامل را با تپ کردن روی منبع مطلب، دریافت کنید و آن را مرور نمایید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=24020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰